Yepisyeni Motorum Aprilia RSV 1000 !

Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
trattataa : dostum menderes kanıma girdi zaten :) Bide çok sevdiğim güvendiğim bi abim , gözüm kapalı aldım motoru..

sametrix : sende gizliden gizliden er-6n yaptın , ellam gezilerde yine arkamdan takip etceksin :)

ya arkada kalsamda en azından bi mücadele ederim :p bu arada 0-100 hızlanması kaç sn ?
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kanka bakmadım henüz kaç 0-100 ü bari abi kaç basiyor bu de :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kardeşim güzel makina,adanada olsaydın kuyruğunu düzeltirdik,Allah kazasız belasız keyifle kullanmak nasip etsin,darısıda olmayanlara en iyisinden olsun
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin keyifle kullanmanı dilerim.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Yer uçağı sanırım bu :) Çok iyi bir alette benziyor hayırlı olsun.Sorması ayıp kaçtı fiyatı :p :)
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Hayırlı olsun Güle güle kullanın kazasız sürüşler :cat:
 
Katılım
10 Eyl 2006
Mesajlar
50
arkadaşım hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız iyi günlerde binersin inşaallah:cat:
 
Katılım
24 Şub 2008
Mesajlar
381
orjin makina Allah kazasız belasız sürüşler ve satışında kolaylık nasip etsin şimdiden :mrgreen:
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
uvv bi nazarlık takmak şart,içim bi fena oldu =) maşallah Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hayırlı uğurlu olsun, bu menderesin kendi bindiğim motormu?
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Güzel marka, güzel alet :) Kazasız belasız keyifli rüzgalar..
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Tanımsız hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle yuvacıkta senin motoru görmüştüm ama bu daha iyidir..:cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bi çok s.s. ye nal toplatacak kadar asil ve nadir bir makina hayırlı olsun
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Güzel motor kazasız belasız günlerde kullanman dileğiyle. İtalyan motorları neden bu kadar güzel...?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst