Yeniyim ben ya

Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
merhaba ben kefe. herkez hakkaten kefe der bana. forumda çok görüceksiniz sanırım beni bundan sonra. annem babam eski motorcu bende 18 yaşına geldim ve İNŞALLAH haftaya bir ninja 250r'ım olucak. akrapovic megaphone taktırmam konusunda düşüncelerinizi almak isterim. annem ve babamdan dolayı donanımlı büyüdüm ve yaş tecrübesi değilde aldığım bilgilerle forumdaki herkeze yardım etmeye çalışıcam. Rodaj yapmak için sizce uygun olan uzun ama düz bir yol varmı? rodaj için önericeğiniz şeyler varmı? Teşekkürler
 
Katılım
22 Ağu 2010
Mesajlar
415
Geçenlerde bu rodaj işinin tarihe karıştığını okudum forumda. Bu yeni çıkan motosikletlerin artık özel tasarımla üretildiği ve hiçbir parçasının rodaja gerek duymadığını çünkü o aşınmanın minimuma indirdiğildiğin felan duymuştum şahsen mantıklı da geldi..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
11
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende yeniyim de sanki ben bi tane daha kefeee diye üye hatırlıyorum
 
Katılım
1 Haz 2010
Mesajlar
111
Geçenlerde bu rodaj işinin tarihe karıştığını okudum forumda. Bu yeni çıkan motosikletlerin artık özel tasarımla üretildiği ve hiçbir parçasının rodaja gerek duymadığını çünkü o aşınmanın minimuma indirdiğildiğin felan duymuştum şahsen mantıklı da geldi..

Arabalarda yıllar önce bitti o hikaye. Bence de mantıklı. Geç bile kaldılar :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:55 ----------

Arkayı hazırlıyorum Abey..

Dikkat edek de yeni üye bize... :)
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Geçenlerde bu rodaj işinin tarihe karıştığını okudum forumda. Bu yeni çıkan motosikletlerin artık özel tasarımla üretildiği ve hiçbir parçasının rodaja gerek duymadığını çünkü o aşınmanın minimuma indirdiğildiğin felan duymuştum şahsen mantıklı da geldi..

Üretim teknolojisi eskiye göre çok daha geliştiğinden,parçalar eskisi kadar uyumsuz üretilmiyor fakat ne olursa olsun mekanik parçaların birbirine alışma süreci yani rodaj hala süregelen birşeydir.Sadece eskiye göre daha kısa sürüyor rodaj süresi..

Bu arada hoşgeldin kefe.
 
Katılım
11 Eyl 2010
Mesajlar
7
mrb bu yaz bende bir motor aldım ve kullanmaya başladım baya yeniyim yani :D:D adım alp motorum caracal :D
 
Katılım
22 Ocak 2009
Mesajlar
371
hoşgeldin kefe ... senin istediğin motoru bende düşünüyorum, aldıktan sonra izlenimlerini yazarsan sevinirim ...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst