Yenilenen Honda PCX125 Türkiye'de Satışa Sunuldu..

Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,028
Hem bireysel hem de ticari kullanıcıların beklentilerini karşılamaya yönelik tasarlanan PCX125, gelişmiş donanımlara sahip DX versiyonu ile 22 Şubat 2025 Cumartesi günü Honda bayilerinde yerini alacak..

Honda
, yenilenen PCX125 modelini satışa sunuyor. Türkiye motosiklet pazarında scooter segmentinde yüksek satış grafiği ile birinci sırada yer alan PCX125 modeli, standart ve gelişmiş donanım özellikleri ile dikkat çeken DX versiyonu ile motosiklet severlerin beğenisine sunulacak.

Yenilenen Honda PCX125 modelinin tüm versiyonlarında gri ve beyaz, DX versiyonunda ise ayrıca lacivert ve kırmızı renk seçenekleri olmak üzere 22 Şubat 2025 Cumartesi günü Honda bayilerinde yerini alacak. Yeni PCX125’in standart versiyonu 185 bin TL, DX versiyonu 200 bin TL’lik fiyatıyla yollara çıkacak.

Yenilenen Honda PCX125, özellikleriyle neler sunuyor❓


lijg7e2.png


PCX125'in imzası haline gelen gövde tasarımı, önden arkaya doğru ilerleyen güçlü karakter çizgisi ve blok şeklinde temel gövde rengi ile bütünleşiyor. Yeni tasarımı ile zarif çizgiler eklenen modelin ön granajı, üst kısımdan aşağıya doğru incelirken aynı zamanda karartılmış ön cam granajı, etkili bir rüzgâr koruması sağlıyor.
Yeni PCX125’in tam LED aydınlatması ve farların ince 'V' şeklindeki tasarımı ile dikkat çekiyor. Yeni tasarımda kaplanan geniş gidonlar, şehir içi sürüşlerde üstün manevra kabiliyeti sunuyor. Standart versiyonda önemli bilgileri sürücüye aktaran LCD ekran sunulurken; PCX125'in yeni DX versiyonunda parlak güneş ışığında görüşü artırmak üzere optik kaplamaya sahip yeni 5 inçlik tam renkli TFT ekran yer alıyor.

Aynı zamanda DX versiyonunda Honda RoadSync sorunsuz bir IOS/Android akıllı telefon bağlantısı deneyimi sunuyor. Sol gidondaki kullanımı kolay, arkadan aydınlatmalı yeni dört yönlü geçiş anahtarı sayesinde sürücüler, Bluetooth kask kulaklığı üzerinden arama veya müzik dinleme gibi işlevleri kullanabiliyor.

Konforlu bir mobilite sunan yeni PCX125’in arkadaki tutunma barları, sürüş esnasında yolcuya rahat ve destekleyici tutuş sağlıyor. Sele hem biniciye hem yolcuya konfor ve kolay zemin erişimi için tasarlanırken; aynı zamanda selenin altında 30,4 litrelik geniş depolama alanını gizliyor. Kullanışlı depolama alanı ile fark yaratan PCX125’in torpido gözünde de akıllı telefon bağlantısı için bir adet USB-C soketi yer alıyor.
Bunlara ek olarak yakıt dolumu sırasında depo kapağını koymak üzere bir alan bulunurken; kontak anahtarı düğmesini ve bölme kilidini kontrol eden Akıllı Anahtar, opsiyon olarak sunulan 35 litrelik çıkarılabilir Smart Top Box'u da uzaktan açıp kapatma ve otomatik kilitleme işlevi sunuyor.

Hem bireysel hem ticari kullanıcıların ihtiyaçlarına uygun​

Yeni Honda PCX125’in 125 cc hacimli, su soğutmalı SOHC, Smart Power Plus eSP+ dört supaplı motoru, yakıt ekonomisi ve performansı ile öne çıkıyor. Yenilenen modele Honda Seçilebilir Tork Kontrolü (HSTC), Stop&Start teknolojisi, O2 sensörü eklenirken; ECU ayarları ve katalizörün konumu yenilendi.

PCX125 'in verimli ve güçlü motoru 6500 d/d'de 11,7 Nm tork ve 8.750 d/d'de 9,2 kW güç sağlıyor. Hem bireysel hem ticari kullanım için önem taşıyan yakıt tüketimi konusunda da farkını ortaya koyan yeni PCX125 modeli, yaklaşık 2,1 lt/100 km (WMTC modu) yakıt tüketimi değeri ve 8,1 litre depo kapasitesiyle bir depo ile yaklaşık 385 km menzile ulaşabiliyor.

Sürüş kolaylığı sunan PCX125’te sunulan Honda Seçilebilir Tork Kontrolü (HSTC) sayesinde yol tutuşu da artarken, sistem aktif haldeyken tekerlek patinajını azaltırken gösterge panelinde bir ‘T’ göstergesi yanıp sönüyor. Honda'nın eSP+ düşük sürtünme teknolojileri motorun her noktasında bulunurken, bu durum motorun verimliliğini artıyor.

Bunun yanı sıra PCX125’te, CRF450R yarış MX modelinde kullanılan piston yağ jetleri düzenli bir soğutma sağlıyor. Optimize edilen debriyaj ve kasnaklar performansı tamamlıyor. PCX125’in aküsü, motosikletin aşırı deşarj durumunu önlemek için kendini kapatabilirken; Euro 5+ emisyon normunu kapsamında yeni ECU ayarları, yeniden konumlandırılan katalizör ve yeni O2 sensörü bulunan yeni egzoz sistemi bulunuyor.

Honda’nın scooter kullanıcılarının ihtiyaçlarına göre yıllar içerisinde yenilenen modeli PCX125’in çelik iskeleti, çevik kullanımı ile dayanıklılık sağlıyor. Şık jantları kıvrımlı gövde tasarımı tamamlarken; özel tasarımlı çift katlı çelik iskelet şasiyle şehir içi sürüşün zorlukları için dayanıklılık, şehir içi manevra kabiliyeti, kullanıcı dostu yapı ve rahat sürüş pozisyonu gibi avantajlar sağlıyor.

Modelin standart versiyonda boş ağırlığı 133 kg ve DX versiyonunda 134 kg olurken; önde 14 inç ve arkada 13 inç boyutlarında jantlar da gövde tasarımını tamamlıyor. DX versiyonunda, engebeli şehir sokaklarında daha yumuşak bir sürüş için harici depolu yaylar devreye giriyor.

Kaynak : donanımhaber.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,743
Şu motoru manuel vites yapsınlar da şehir içi sağa sola gitmelik alalım. Ne o öyle otomatik otomatik?
 
Katılım
2 Şub 2013
Mesajlar
83
125 lik scooter için bu paralar gözden çıkarıldıysa aradaki 15 bin fark verilip dx modeli alınır. Aradaki farka değer.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
724
200bin lirayı 125lik scootera vereceksem o motor peugeot pulsion 125 allure olur, piyasa falan da umrumda olmaz yıllarca binerim. Kalitesi pcxten fersah fersah yukarda.
 
  • Beğen
Tepkiler: yec

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
161
Şu motorla ticari iş yapmak...
Yazık motora.. Üzülüyorum..
Aslında tam o işlerin motoru. Sorunsuz, işletme maliyeti nispeten düşük. Yakıtı az yeterince donanımı var. Yıllar sonra sym scooter aldım 6.5 litre yakıtla 170km falan anca yapıyor. Bu da 4 litreye yaklaşıyor (170cc) Benim kullanım disiplinimden kaynaklı olabilir ama Pcx kesinlikle daha az yakıyor. (2.7 litrelerde olması gerek)

Şöyle birşeyde var, şurada çok değil, bulunduğum yerden yaklaşık 120km uzakta (Sakız adası) Pcx görmek çok zor herkes SH125-150-300 kullanıyor. 16" jantlı scooter'da kullanan biri olarak küçük jantlı scooter'a bineceğimi sanmıyorum mesela

Bizde algı fonksiyonellik dışında biraz daha iyi gözüksün şeklinde. Acaba ne kadar doğru bu tutum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
19,577
Aslında tam o işlerin motoru. Sorunsuz, işletme maliyeti nispeten düşük. Yakıtı az yeterince donanımı var. Yıllar sonra sym scooter aldım 6.5 litre yakıtla 170km falan anca yapıyor. Bu da 4 litreye yaklaşıyor (170cc) Benim kullanım disiplinimden kaynaklı olabilir ama Pcx kesinlikle daha az yakıyor. (2.7 litrelerde olması gerek)

Şöyle birşeyde var, şurada çok değil, bulunduğum yerden yaklaşık 120km uzakta (Sakız adası) Pcx görmek çok zor herkes SH125-150-300 kullanıyor. 16" jantlı scooter'da kullanan biri olarak küçük jantlı scooter'a bineceğimi sanmıyorum mesela

Bizde algı fonksiyonellik dışında biraz daha iyi gözüksün şeklinde. Acaba ne kadar doğru bu tutum.
Tercih meselesi tabi..
Mersedesle taksicilik yapmak gibi bişiy..
 
Katılım
8 Ağu 2022
Mesajlar
638
şu motora 200 bin nakit veren adam... neyse şimdi durduk yere kötü olmayalım ama anladınız. ama honda'nın salaklığı. 200 yapmışken 240 yap. hatta müşterilere bayilerden motoru yerde değil de sırtınızda çıkarmak zorundasınız diye şart koş. yine aynı sayıda satacaksın, durduk yere %20 daha fazla kar ve ekstra eğlence. akıl edememişler nedense.
 

yec

Katılım
20 Tem 2020
Mesajlar
854
Sıfır yok galiba ama, Medleyler de olabilir. :D
PCX, Forza, Xmax, Nxmax... Bizde tutuyor her türlü. Efsane kasa corolla gibi..
200bin lirayı 125lik scootera vereceksem o motor peugeot pulsion 125 allure olur, piyasa falan da umrumda olmaz yıllarca binerim. Kalitesi pcxten fersah fersah yukarda.
 
Katılım
1 Nis 2019
Mesajlar
724
Sıfır yok galiba ama, Medleyler de olabilir. :D
PCX, Forza, Xmax, Nxmax... Bizde tutuyor her türlü. Efsane kasa corolla gibi..
Bütün dünyada tutuyo ama biraz fazla tutuyo. Tamam arabada dolu paket boş paket yapın da motorda yapmayın ya. Aynı modelin bi ton türevini çıkarıyolar, 1 tane xmax olsun bütün özellikleri koy yani, pcxte bile dx çıkardılar şimdi, motosiklette buna karşıyım ben.
 
Katılım
27 Ara 2020
Mesajlar
13
2024 model PCX kullanıcısıyım, yeni model PCX'i test sürüşünde deneme fırsatım oldu yeni amortisörler çok güzel çukurlardan geçerken çok iyi sönümlüyor eski modellere göre bariz hissiyat farkı var, TFT ekran gelmesi güzel telefonunuzu bağlayabilmeniz turn by turn navigasyon olması daha çok çeşit veri görebilmeniz iyi. Bu zamana kadar çoğu PCX'lerde olan depo kapağı takılma sorunu çözülmüş gibi duruyor denediğim süre zarfında herhangi bir takılma olmadı bu güzel. Sevmediğim özellikler ise ön far tasarımı kötü olmuş bence çünkü diğer kasalar daha böyle asabi bakıyordu ben onu çok seviyorum yeni tasarım bence kötü olmuş sevmedim. Gidonun kapanması tasarım olarak kişiden kişiye değişir zevk meselesi lakin telefon tutucu gibi apartları aynaya takmak zorunda kalacağız gidona takabiliyor olmamız benim daha kolayıma geliyordu şahsen. Arka da ABS olmamasına hiç girmiyorum çin malı motosikletlerde bile ön arka abs gelirken Honda nın hâla arkaya abs koymaması çok saçma disk fren olmuş daha iyi tutuyor ama panik frende direkt arka taraf bi bakmışsınız yanınızda sizi selamlıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst