Yenilendim

Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hakikaten baktıkça hoşuna gidiyor insanın. çok güzel olmuş gerçekten.. bu kadar hesaplıya malolması ayrıca alkışlanacak bir şey..
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
asfalt meleğim araştırınca birazda kendin uğraşınca oluyor,

bu arada foto makinenin pillerini çıkarınca reset yapıyor 2004 tarihine geliyor orasını hala çözemedim ne zaman şarja taksam 2004 tarihine geliyor
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
cengizim abim eline sağlık bu hali daha güzel olmuş, karizma deyişmiş eline sağlık :))
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Motorumu biraz elden geçirdim,yeni halini ben çok beğendim ve sizlerle paylaşmak istedim bunlar eski hali









bu da şimdiki hali







top casenin gözlerinede zion sayesinde led lamba taktık,karanlıkta çok hoş oldu








toplam maliyeti boya,macun,zımpara e vernik 150 tl.sticker larda 25 tl yani 175 tl ye yepyeni bir görünüm elde ettik,birde jant,ayak koyacak yerleri ve çanta aparatını sevgili muzafer abimizden aldığım presto marka ithal sprey boya ile kendim boyadım, parçacılarda satılan sprey boyalardan daha kaliteli

Bende mi gözükmüyor resimler?:silent:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler,gürselim,fuatım

dobly koplayamışsın zaten resimleri ama sende açmıyorsa bilemem
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
kanka biraz öyle oldu sol tarafını evde ayaklığını açtım zannedip motoru bıraktım oda beni yere serdi ufak tefek çizikler vardı içime sinmedi birazda sıkıldım aynı pantolonla gezmekten böyle bişey çıktı meydana

Hacı KTM Dakar yapmışın makinayı...eline sağlık...ağırdır tikat et çocuklardan uzak tut...kalıpsız adamada verme...
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler şahinim adanaya gelince binersin

mete kankam sağolasın akıllandım,ayakları yere değmeyene motor vermicem
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst