Yeniden merhaba

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
531
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben geldiğimde gitmiştin.geldiğine çok sevindim.iyi ki geldin...
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
149
sıcak karşılama için tekrardan herkeze teşekkür ederim:rendeer: .Artık gitmek yok:cat:
:bounce: :bestmt: :bounce:​
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
322
vedat kaya' Alıntı:
hoşgeldiiiinnn..
bu arada niye yeniden merhaba diye yazdın hııı..
daha önce gelmişdindemi gittin..
yoksa gelmemiştinde öylesinemi yazdın..:)

bu yogurdu sarımsaklasakdamı
...:queen: :queen:
şopar,
vedat uyandı işi :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst