- Konu Yazar
- #1
Dostlar bundan çok değil 1 hafta 10 gün önce RKS Bitter 50cc scooter'ımda kalkışta zangır zangır titreme sorunu başlamıştı. Bunun üzerine burada konu açarak sizden öneriler aldım ve sonrasında Servise gittim. Bagalar ve kayış değişti sorun düzeldi fakat taa ki bu güne kadar. Bugün motor yine aşırı derecede titremeye başladı. Kalkışta titremesinin yanı sıra bir de hareket halindeyken yavaşlayınca tam dururken de titreme yapıyor. Daha 10 gün olmadı yaptıralı fakat aynı sorun yeniden başladı. Artık bu durum çok canımı sıkmaya başladı. Daha motorum rodaj döneminde yani alalı 1 ay olmadı sıfır bir motor ama motordan soğumaya başladım diyebilirim o derece yani. Bu durumun kesin bir çözümü, şöyle yapılırsa veya şu parça şu marka kaliteli bir parçayla değişirse bu sorun kökten çözülür vs gibi bir önerisi olan var mı ? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ediyorum. [/B]