Yeniden Forumlara Merhaba

Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
0
Sevgili arkadaşlar herkese selamlar. Üç-beş yıllık bir ayrılıktan sonra diğer sosyal platformların motosiklet forumları kadar samimi olmadığını fark ederek tekrar bu platforma katılma kararı aldım. Eski üyeliğimi aktif edemediğimden tekrar üye oldum.

Yaşım 29, Konya'da yaşamaktayım. Tasarımcılık üzerine uzun yıllar çeşitli kuruluşlarda çalıştıktan sonra 2016 senesinde mimari hizmetler ve mobilya imalatı üzerine kendi iş yerimi açmam kısmet oldu.

Takriben 12 yıl kadar motosiklet tecrübem var. Bu süre zarfında büyüğünden küçüğüne bir çok hacimde motosiklet deneyimim oldu. Fakat hangisi olursa olsun iki tekerin hazzı kesinlikle paha biçilmez.

Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğimle. Hepinize kazasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst