Yeni

Katılım
22 May 2015
Mesajlar
7
Merhabalar herkese, yaşım 23 üniversite öğrencisiyim ve kendime bir motor almak istiyorum ancak piyasada okadar farklı marka model varki tabi konuya tamamen yabancı olduğum için bir okadarda yabancı kaldığım terminolojik değişkenler var bu yüzden sizin yardımlarınızı bekliyorum. İstanbulda yaşıyorum ancak trafiğin çok yoğun olduğu bir bölgede değil evden okula gidip gelmek için kullanacağım yaklaşık 15 km bir yol tabi birde motor alırken anladığım kadarıyla dikkat edilmesi gereken şeylerden biride vicud yapınıza Uygun olması motorların ben 181 boyunda 110kgyim bu yüzden sport racer falan tarzında motorları eLEDim kafadan ( çokda çekici gelmiyorlardı işin açıkcası) chopper cruiser tarzı motorlar daha cok hoşuma gidiyor biradazda benim vicud yapıma daha uygunmuş gibi duruyor bütcemde yaklaşık 7bin civarı. Bunun haricinde motor daha önce kullanmadım bunun için kursa ve eğitime gitmek bence önemli özellikle istanbul gibi bir şehirde bu konuda önerebileceğiniz yerler Varsa çok makbule geçer. Vaktinizi aldım biliyorum ama son olarakda aileyi ikna etme konusunda biraz destek çıkarsanız sevinirim malum birçok ailenin motora karşı olan tutumu pek iyi değil ancak otomobillerinde aynı derece tehlikeli olabileceklerini unutuyorlar gibi gözüküyor. Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim iyi forumlar dilerim.

Yaptığım araştırmalarda gözüme fiyat ve güzellik açısından çarpan motorlar;
Falcon Freedom 250
Kuba Superlight 200

Bunlar hakkında iyi yada kötü yorum yaparsanız sevinirim.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
237
23 yaşındasın üniversiteye gidiyorsun ama vücut yazamıyorsun , düşündürücü..
 
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
7
Yazım hatasını belirttiğin için teşekkür ederim. Gelip yardım etmek dışında sadece baltalama yapıyorsunuz oda düşündürücü.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Kardeşim foruma yenisin sanırım. Git motosikletlerin marka model başlıklarına oku bak kendin gör. Bilgiyi ayağına bekleme.
 
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
7
Foruma yeni kayıt oldum bunun haricinde birçok foruma üyeyim yanlız bukadar agresif bir forum ilk defa görüyorum yardımlarınız için teşekkür ederim yinede.
 
Katılım
17 Haz 2014
Mesajlar
1,047
Sen buna agresif diyosan gerçek hayata hiç karışma. Her gün senin açtığın gibi yüz binlerce başlık açılıyor. Siteye girer girmez sağda aşağıda motosiklet markaları diye yazıyor kocaman. Tıklayınca modeller de çıkıyor , gir istediğin başlığa kullanıcıların yorumlarını oku gör. Azıcık kurcalayın şu siteleri interneti direk bilgiyi birisinin vermesini beklemeyin. Üniversite diyosun böyle gidersen çok zorlanırsın son senelerde ya da yurtdışı falan olursa.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Ne biçim tepkiler vermişsiniz, konuyu açtığına pişman olmuştur eminim.
Sen aldırma forumda herkes böyle değil tabiki de.Çok iyi anlaşabileceğin insanlarda var.Konuya gelecek olursak dediğiniz 2 motorun bu forumda kullanıcı bölümleri mevcut, kullanıcılarının yorumlarını okuyup iyice bilgi edinin.Aslında başlangıç olarak cruiser, chopper pek uygun değil gidon açıları dar olduğu için ve ağır oldukları için.Commuter tarzı motorlara da baksanız belki fikriniz değişir.İlk başlangıç olarak.Motordan önce ekipmanlarınızı tamamlasanız daha iyi olur.Ehliyet için gis akademiye iyi diyorlar.Eğitim düşünüyosanızda honda'nın eğitimleri çok iyi 2 tam gün sürüyo.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
@umuterol ; hoşgeldin :cat:

Kuba SL 200'le ilgili her türlü bilgiye , kronik problemlere, modifikasyon seçeneklerine vs vs bu iki başlıktan ulaşabilirsin. Bir sorun olursa oraya yaz, yanıtlarız ... Her iki başlığın tüm mesajlarını okumanı tavsiye ederim, özellikle sonlara doğru daha verimli bilgiler bulacaksın.

http://www.motosiklet.net/forum/mot...prefixid=39_Kuba_Yuan_Motosiklet&daysprune=-1

http://www.motosiklet.net/forum/mot...prefixid=39_Kuba_Yuan_Motosiklet&daysprune=-1
 
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
7
Yorumlarınızı için çok teşekkürler @shadowmaster ve @onurhan d commuter tarzı motorlar hakkında bir bilgim yok bir araştırma yapıyim onlarla ilgili ekipman konusundada pek bilgim yok değindiğiniz için teşekkürler onlarla ilgilide araştırma yapmak gerekicek ehliyet kurslarında verilen eğitimler yeterli değilmi acaba ekstra vespaakademi veya honda gibi eğitimlere ihtiyaç duyuluyor?
 
Katılım
1 May 2015
Mesajlar
123
Öncelikle hoşgeldin.Sen millete aldırma.başımıza Türkçe öğretmeni kesilmişler.o kadar yazıyı okuyup yardım edeceği yerde bi tane kelime bulmus aradan onu didikleyip ters ters cevap veriyorlar.
Açtığı konuyu begenmiyorsan cevap yazma geç git.
Bazıları heralde burayı kendi bahçeleri gibi görüyor.Yada karşısındaki insanları çocuk sanıyorlar.
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Yorumlarınızı için çok teşekkürler @shadowmaster ve @onurhan d commuter tarzı motorlar hakkında bir bilgim yok bir araştırma yapıyim onlarla ilgili ekipman konusundada pek bilgim yok değindiğiniz için teşekkürler onlarla ilgilide araştırma yapmak gerekicek ehliyet kurslarında verilen eğitimler yeterli değilmi acaba ekstra vespaakademi veya honda gibi eğitimlere ihtiyaç duyuluyor?

Ne yazık ki Türkiye'de ehliyet verme yetkisine sahip neredeyse hiçbir kuruluşun düzgün eğitim sistemi yok. Onların derdi sınavdan geçer not aldırmak. Bilinçli sürücü olabilmek için mutlaka düzgün ve kurumsal bir yerden kapalı alan eğitimi almak gerekli.

Onurhan D, gidon açısı konusunda haklı. Ancak Kuba SL200, doğru eğitimler alındığı taktirde başlangıçta da kullanılabilir. 200 CC , 13 Beygir ve sakin tavırlı bir motordur. İki ayağında yere tam basıyorsa kullanılabilir. Ama elbette bir commuter kadar pratik kullanım sunmaz.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Yorumlarınızı için çok teşekkürler @shadowmaster ve @onurhan d
commuter tarzı motorlar hakkında bir bilgim yok bir araştırma yapıyim onlarla ilgili ekipman konusundada pek bilgim yok değindiğiniz için teşekkürler onlarla ilgilide araştırma yapmak gerekicek ehliyet kurslarında verilen eğitimler yeterli değilmi acaba ekstra vespaakademi veya honda gibi eğitimlere ihtiyaç duyuluyor?

Evet çoğu kurs eğitim dahi vermiyor ki yeterli olsun, bazıları bilmeyenleri kayıt bile yapmıyor.Hemen hemen hepsi sınavdan 1 gün önce 1-2 saat parkurda dolandırıyo o kadar.Ama istanbulda eğitim veren yerlerde mevcut gis akademi gibi yani benim bildiğim bi orası var,istanbul'da oturmadığım için pek bilmiyorum başka yerler de vardır.Ekipman konusunda motora ayıracağın para dışında bir bütçe belirtirsen yardımcı oluruz.
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
7
@shadowmaster commuter motorlarda pek bana çekici gelmiyor işin açıkcası yani alırım başlangıç adı altında 3 5 ay sonra sıkılırım çümkü aklım bunlarda kalmış olucak :) oyüzden kuba veya falcondan yana kullanıcam tercihimi insanlar birde regalden bahsediyorlar ancak oda bütcemi aşan durumda şuan

@onurhan D gis akademiye bir göz atıcağım ekipman fiyatları hakkında çokda bir bilgim yok ama kasklar falan 1000 1300 falan diyorlar okadar uçukmu fiyatlar sizce nekadar bir bütce ayırmalıyım ekipman için ortalama olarak?
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
@shadowmaster commuter motorlarda pek bana çekici gelmiyor işin açıkcası yani alırım başlangıç adı altında 3 5 ay sonra sıkılırım çümkü aklım bunlarda kalmış olucak :) oyüzden kuba veya falcondan yana kullanıcam tercihimi insanlar birde regalden bahsediyorlar ancak oda bütcemi aşan durumda şuan

Regaller, gidon açıları daha fazla olduğu için Kuba SL 200'e göre daha fazla zorlanırsın dar alan manevralarında. GIS Akademi'de kendi motorunla eğitim alman mümkün, ki bence çok faydalı olacaktır. Motoruma birşey olur mu diye endişe etme, eğitmenler 5 dk içinde sürüş tarzını ve becerilerini ya da eksiklerini kavrayıp ona göre devam ederler. Kapalı alan ve başlangıç seviyesindeki bir eğitimde de, düşük hızda düşmen neredeyse imkansız. Hem kendinin hem de motorunun ve elbette bütünleşmiş halinizin neler yapabildiğini kontrollü bir alanda test etmek çok doğru bir yöntem.
 
Katılım
22 May 2015
Mesajlar
7
@shadowmaster gerek buradaki gerekse kuba'nın kendi ana konusundaki bilgilendirici mesajlarınız için teşekkür ederim benim kafamda olay şekillenmeye başladı zaten en kısa zamanda bir kursa başlayıp o süre zarfında aileyide ikna etmem gerekicek :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Sen buna agresif diyosan gerçek hayata hiç karışma. Her gün senin açtığın gibi yüz binlerce başlık açılıyor. Siteye girer girmez sağda aşağıda motosiklet markaları diye yazıyor kocaman. Tıklayınca modeller de çıkıyor , gir istediğin başlığa kullanıcıların yorumlarını oku gör. Azıcık kurcalayın şu siteleri interneti direk bilgiyi birisinin vermesini beklemeyin. Üniversite diyosun böyle gidersen çok zorlanırsın son senelerde ya da yurtdışı falan olursa.

Anlaşıldı sende bilgi falan yok.Konuyu açan arkadaş bilgi istiyor bu yüzden boş cevaplar yazman için kıvranmanada bence gerek yok.
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Kask için illa o kadar bütçe ayırmana gerek yok mesela Mt revenge var sharp testinden 5 yıldızlı, ece,22.05 sertifikalarıda var 280 tl güvenilir bir kask ama rüzgar problemi falan var.Yine caberg'in 400 tl'den başlayan kaliteli kaskları var.Agv'nin 600 tl civarlarında başlıyor.Yani o kadar kaska ayırmana gerek yok. Daha bunun eldiveni, montu, pantolonu var kaska o kadar çok ayırırsan diğer ekipmanlardan kısarsın iyi olmaz.Dizlik yerinede pantolon tech 90 kevlar pantolonlar var 280 tl falan.Mont için bence en düşük limit olarak venom dynamic yada venom air bakabilirsin. Daha iyileri için revit, dainese, alpinestarslara bakabilirsin tabi 600 tl'den başlıyor.Kask için caberg, nolan, shark, agv.Tabi eğer 1000 Tl üstü bi limitin varsa arai, schubert gibş markalar.Eldivende 100 tl civarlarında iyi birşey alabilirsin.Mesala örnek olsun diye söylüyorum ben 1200 tl gibi bir bütçe ayırdım; kask için caberg vox, pantolon tech 90 pirate kevlar siyah kot pantolonu,eldiven alpinestars Smx-3 air siyah, Mont venom air racing.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst