Yeni Yol Arkadaşım

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bende araştırıyorum bu aralar.Güzel makine ama parça sorunu var diyorlar.bu yüzden kararsızım.biraz bilgi verebilir misin?şimdiden teşekkürler...

Dedim ya ben anlamam....Herşeyiyle ustam ilgilenicek sağolsun.....O bulup buluşturur...İşin piri dir kendi....Ben motora hiç binmeden aldım...Noterden satışı aldım deneme sürüşünü öyle yaptım....Ustam al dedi aldım...

Ama gerçekten tat veren makine....Hızlanması sessizliği konforu çok hoşuma gitti...Maddi imkanlar elverseydi daha önce de alırdım bunu.....Kısmet bu günlereymiş....

Darısı herkesin başına........
 
Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
170
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmak nasip olsun...
Siz yeni almışsınız, bende satmaya karar verdim.:)
Motordan şikayetim yok, sadece 4 silindire geçecem artık...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
263
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alper abi çok yakışmış sana vallahi kalıp gibi oturmuş gule gule kullan abicim kazasiz belasiz gunler dilerim
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Hocam Hayırlı olsun yeni makinan
İyi günlerde, kazasız, sorunsuz
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Meteye inat burada benzinin litresi 1 YTL :queen: :queen: :queen:

Alp ne kadar istiyon gönderem sana:p :p :p

hacı sizin petrol kaçak ve sağlıksız...kendi arabana o dandirik benzini koyma he...hem o benzinle bizim cici motorlarımız nefes alamaz ...öhöö öhöö yapar hastalanır...:p

orda 98 oktan veya kurşunsuzda yoktur he...sadece bol topraklı motorin...almayanı dövüyorlar...:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Mete kanka gerçek kaçak kurşunsuz kullanıyom arabada tık yok daha...


Az pazarlık yaparsam 750 KURUŞA bile alıyom:p :p
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İçinde katkısı çoktur da ondan iniyorlardır :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
len manyak normal benzin yok ki....:mrgreen: :mrgreen:

Napalım arabaya binmeyip seyredelim mi..:queen: :queen:

Memlekette normal benzin varda biz mi almadık(Sülo DEMİREL):p :p

ben anlamam birader...sağlıksız ve hijyene önem vermeyen benzin almayın...:p lem astrayı ziyan ediyon oralarda benden söylemesi...plakanı araştırdım vergi borcun var len...motorlu taşıtlar vergisi...haberin olsun...:bounce:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Kanka geçen hafta VAN opel servisine gittim.Bi sorun çıkmadı...:queen:

Servis bile kaçak kullanıyo:p

Ne borcu borç morç yok sütten çıkmış ak kaşık gibi maşallah.:mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kanka geçen hafta VAN opel servisine gittim.Bi sorun çıkmadı...:queen:

Servis bile kaçak kullanıyo:p

Ne borcu borç morç yok sütten çıkmış ak kaşık gibi maşallah.:mrgreen:

şakaydı la...blöf yaptım ben ...belki yersin dedim...:p


senin OPEL de kaçak çıkmasın lo...Kuzey Iraktan kaçak...:queen:
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
Mete kanka kuzey ters bize.Uzak düşüyo:mrgreen: :mrgreen:

İRAN kaçağı kullanıyoz,Daha temiz daha güvenli:p :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst