arkadaslar guzel olmus dıyenlerı gercekten anlamıyorum lastıklerı harıcınde bu motorda ahım sahım degısen bır sey maddıyat dusunulmus yedek parca konusunda bakınız torkta artıs var dıyosunuz o artıs ımkanı anlıyamayız o kadar gereksız bı artıs ama motorda 3 kg artmıs yanı eskı performansıyla aynı bu beldeyamanın yanı kocun rezıllıgı yuzunden yamahayı suclamamak lazım bana kalırsa varya eskıden motorun durusunde bı asalet vardı ya depo kısmı cıplak on far yuvarlak bı farklı havası vardı sımdı ne olmus bence cok basıt duruyor yapmayın lutfen eskı modele devam etse 1500 cc olsa bı tork yuseltseydı bu ıs bıterdı buda kocun halt yemesı beyler bu adamlar ıtalyada uretımı durmus erıtılıcek olan motorları sahıne dogana koyarak yıllarca sattılar bu oalyı cok gormemek lazım yanı ybr ye yazık olmmus sadece lastıklerı ıyı ama o da duro bı 07 modelın durusuna bak bı bunun hangısı daha asaletlı hangı daha agır duruyor eskı fantlarda daha ıyıydı beyler yaspmayın bu motora ıyı olmusd emeyın ya
sınırımden yanlıs yazdım valla o kadar fıttırdım yanı bı ybr cı olarak yakıstıramadım ben ama dua edıyorum allahtan eksoz degısmemıs onunda sukse gosterıp goz boyamamıslar yanı
yanlıssam soyleyın her sey aynı olsaydı arka sınyaller yıne boyle olsun tmm lastıklerde boyle yenı nesıl bı 150 cc koysalardı tork yukseldeydı bıde engıne on/off sellektor jıkle'yı ele alsalardı farları ıstedıgımız zaman kapatabılseydık hangısı daha ıyı olurdu motor tamamen dandık cın mallarına benzemıs karsıdan 150 kn gelıyo mondıal yamahanın yenı cıkanımı kı acaba dıyorum yanı eksoz sesı harıcınde zangır zangır vıbrasyon sesı gelmese yaklasıncaya kadar ayırt edememgecen sene hazıran ayında bı ybr aldım makıneden beklentılerım bellıydı beklentılerımı bana fazlasıyla yansıttı sonra kaza fln yaptım sattım bu sene hazıran ayında cbf aldım duydum cıty cıkmıs daha motora bakmadan hemen enıstemı aradım enıste benım motor satlık acılen satıcaz dedım sıteye ıcım kıpır kıpır grdım ama bıde ne gorıyım yanı gercekten sok oldum yuh dedırttıler ya
bir tek jant ve lastikler guzel, gerisi berbat. eski ybr cok daha guzeldi.