Yeni Ybr125 city :)

Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Normal ybr şehir içi motosikleti değilmi..bunu neden çıkardılar anlamadım
 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
52
TORKUNDA ARTIS VAR ARKADASLAR 0.98 K-GM YE 6000 DEVİRDE CIKIOR DİKKAT ETTİYSENİZ ONUN DISINDA JANTLAR YAN AYAKLIKTA SENSOR,KAFA GRENAJI ON DİSK FARKLI ARKA STOP LAMBASI FARKLI LASTİKLER DUBLEX DURO MARKA GÜZEL OLMUS SADEC ON KAFA GRENAJI HOSUMA GİTMEDİ:farao:
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
370
Motosikleti
Pancar Motoru
Boşu boşuna çene patlatmayalım. Bunu yeni bir model gibi gösteren Beldeyama yüzünden Yamaha'yı suçlamak doğru olmaz. Motosiklette bence değişiklik yok, değişiklik dedikleri şeyler çerez niyetine bir kaç basit farklılık.

Avrupada enjeksiyonlu YBR ler sokaklarda. Sevgili beldeyama 2.dünya ülkeleri için değil 1. dünya ülkeleri için üretilen avrupa egzoz emisyonlarına uygun o enjeksiyonlu modelleri getirmeli Türkiye'ye. Yıllarca tofaşın kuş serisi arabalarında yapılan dandik değişimlerle model ismine s, sx benzerinden eklemeler yaparak aynı arabayı yağlayıp ballayıp hep daha bi pahalıya satan kokuşmuş zihniyet hortlamış gibi görünüyor.

Yamaha YBR'ye ise lafım yok. Hala anlamayan süper zekalılar ve anlamak istemeyen dinazorlar zamanla gerçekleri göreceklerdir;

Yamaha YBR yeryüzünde sınıfının lideridir!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bunu alacağıma 2004 modelini alırım daha iyi..

ama şuda var bunun yedek parçaları eskilerinede uyar bende bunun parçalarını ona uygularım ..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Boşu boşuna çene patlatmayalım. Bunu yeni bir model gibi gösteren Beldeyama yüzünden Yamaha'yı suçlamak doğru olmaz. Motosiklette bence değişiklik yok, değişiklik dedikleri şeyler çerez niyetine bir kaç basit farklılık.

Avrupada enjeksiyonlu YBR ler sokaklarda. Sevgili beldeyama 2.dünya ülkeleri için değil 1. dünya ülkeleri için üretilen avrupa egzoz emisyonlarına uygun o enjeksiyonlu modelleri getirmeli Türkiye'ye. Yıllarca tofaşın kuş serisi arabalarında yapılan dandik değişimlerle model ismine s, sx benzerinden eklemeler yaparak aynı arabayı yağlayıp ballayıp hep daha bi pahalıya satan kokuşmuş zihniyet hortlamış gibi görünüyor.

Yamaha YBR'ye ise lafım yok. Hala anlamayan süper zekalılar ve anlamak istemeyen dinazorlar zamanla gerçekleri göreceklerdir;

Yamaha YBR yeryüzünde sınıfının lideridir!


üstad alemsin valla aynen katılıyorum:cat:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
gene bu uyuz kafayı takmışlar motora yaa eskisi daha güzeldi yuvarlak olan
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
ya anlamıyorum valla aynı motoru boyayıp süsleyip satıyorlar.buna yaptığın emeğe yazık. hey yamaha beldeyama yetkilileri duy sesimizi ve fz 150yi getir artık....
 
Katılım
8 Ocak 2005
Mesajlar
1,029
bence güzel olmuş,zamanında bu modelin hem 2004 hemde 2005 modeli vardı bende,ama 2004 model olan 12 hp ydi,gücü biraz artsa 12-13 bg olsa çok iyi olurdu :cat:enjeksiyonlu model türkiyede satmaz,gelirsede en az 4500-5000ytl olur.çünkü karbüratörü çıkartıp bir tane enjektör takmakla olmuyor bu işler,pistonundan manifolduna,eksozundan lambda sensörüne kadar ,beynine kadar bir sürü parça değişiyor enjeksiyona geçince,ybr125 başarısı fiyatında ve sağlamlığında gizli,bu fiyata peynir ekmek gibi satmaya devam eder,ama enjeksiyonlusu gelirde 4500-5000 civarı olur o zaman da kimse almaz,sonuç olarak zevk meselesi,alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fiyat aynı olursa çok satar..bizim milletimiz nerede bir yeni ürün var hiç araştırmadan atlıyor..:queen:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Tamamen 2004 model YBR 125 :)

Kasa, kafa, ayna herşey aynı. Arka sinyaller daha ufalmış sadece...
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
56
Marjinal bir değişiklik yok.Eskisini ısıtıp ısıtıp geri sunuyolar..Ama tiryakiler için şekil itibariyle bir nebze daha tatmin edebilir...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
14
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Renault'un yıllar sonra Renault 12'nin tamponunu, kapı kolunu v.s. değiştirip, Toros olarak piyasaya sürmesine benziyor. Resmen eski kafa grenajı. Bu Türk halkına yapılmış bir ayıptır. Umarım kimse almaz ve bu gibi firmalar artık bizi enayi yerine koymaktan vazgeçer. Bu arada bu model Türkiye'ye özel yabancı sitelerde göremedim. Fotoğraf kalitesinden bile belli zaten, Yamaha bu kadar kalitesiz fotoğraflarla ürün tanıtımı yapmaz!
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
bence en iyi değişim ön fara H4 ampul takmaları olmuş
 
Katılım
27 Şub 2008
Mesajlar
383
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Doğan görünümlü şahin olmasın bu..:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst