bence güzel olmuş,zamanında bu modelin hem 2004 hemde 2005 modeli vardı bende,ama 2004 model olan 12 hp ydi,gücü biraz artsa 12-13 bg olsa çok iyi olurdu :cat:enjeksiyonlu model türkiyede satmaz,gelirsede en az 4500-5000ytl olur.çünkü karbüratörü çıkartıp bir tane enjektör takmakla olmuyor bu işler,pistonundan manifolduna,eksozundan lambda sensörüne kadar ,beynine kadar bir sürü parça değişiyor enjeksiyona geçince,ybr125 başarısı fiyatında ve sağlamlığında gizli,bu fiyata peynir ekmek gibi satmaya devam eder,ama enjeksiyonlusu gelirde 4500-5000 civarı olur o zaman da kimse almaz,sonuç olarak zevk meselesi,alacak olanlara şimdiden hayırlı olsun:rendeer: