- Katılım
- 16 Tem 2013
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
Herkeze hayırlı akşamlar. Uzun süredir forumu takip ediyorum. Kendime ideal bir motosiklet için araştırma yapıyorum ki hala devam ediyorum. Uzun bir süreden sonra yavaş yavaş ilk adımları atıyorum. Ekipman olarak birkaç şey aldım sayılır. Madem başladım tanışmak istedim sizlerle.
Adım İnanç, 25 yaşındayım, yarışmaya İstanbul'dan katılıyorum.
Bu arada evliyim 2 oğlum var.
Biraz ödemelerim var ve kendimi 1-2 ay içerisinde düzene sokmuş olucam. Büyük ihtimalle ozaman motosikletimi almayı düşünüyorum.
Motosiklet.net ailesine selamlarımı iletiyorum. Herkeze kolay gelsin, Allah herkeze kazasız sürüşler nasip etmesi dileğiyle.
Adım İnanç, 25 yaşındayım, yarışmaya İstanbul'dan katılıyorum.
Bu arada evliyim 2 oğlum var.
Biraz ödemelerim var ve kendimi 1-2 ay içerisinde düzene sokmuş olucam. Büyük ihtimalle ozaman motosikletimi almayı düşünüyorum.
Motosiklet.net ailesine selamlarımı iletiyorum. Herkeze kolay gelsin, Allah herkeze kazasız sürüşler nasip etmesi dileğiyle.