- Konu Yazar
- #1
3 gün önce ön fren diskim yamuk olduğu için yenisini aldım ve hazır açmışken fren balatasını da değiştireyim dedim. Diski söktüğümde balata konusunda haksız olmadığımı gördüm, zira balata yamuk yumuk yemişti sürtünmeden dolayı, yani eksilinimi epey hatalı duruyordu. Herneyse diski değiştirdim ardından balatayı taktım ve balatanın diske hafif bi şekilde sürttüğünü gördüm. Freni sıktığımda ise çok da iyi tutmadığını gördüm . Acaba diske çok yakın olmasından dolayımı zayıf kalıyor yoksa diskinde balatanında yeni olmasındanmı kaynaklanıyor bilemedim. Sizin bildiğiniz, bu konuda yapabileceğim bi işlem var mı arkadaşlar ?