- Konu Yazar
- #1
Vitesli ve scooter arasında çok git geller yaşadıktan sonra trafikteki yerimi anlamak amaçlı aileminde baskılarıyla scooter aldım . Temiz ve uygun fiyatlı Honda fizy bulunca aldım . Yavaş yavaş birşeyleri öğreniyorum zamanı gelince artık maddi durum ve keyfime göre scooter veya vitesli ile yükseltmemi yaparım
Aldığım honda fizy sorunsuz gibi gayet atik tek marşta çalışıyor ancak sorun yaratmaması açısından birkaç sorum olacaktı .
Bu honda fizy'lerin yağını nasıl kontrol ediyoruz bitik olup olmadığını nerden anlıyoruz ? Hangi yağı tavsiye edersiniz ve nerede satılır ? https://www.youtube.com/watch?v=iAvtqXHXwn0 Bu videodaki ile aynı şekildemi yapıyoruz ?
Yoksa sen hiç uğraşma götür ustaya baksın mı dersiniz ? Onun dışında kontrol etmem gereken birşey varsa tavsiyelerinizi bekliyorum ::cheeeeer
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
http://www.motosikletaksesuarlari.com/search/scooter acaba bunun gibi bir yağı bahausta bulmam mümkün mü ? anladığım kadarıyla bu yağ honda fizy'e uygun
Aldığım honda fizy sorunsuz gibi gayet atik tek marşta çalışıyor ancak sorun yaratmaması açısından birkaç sorum olacaktı .
Bu honda fizy'lerin yağını nasıl kontrol ediyoruz bitik olup olmadığını nerden anlıyoruz ? Hangi yağı tavsiye edersiniz ve nerede satılır ? https://www.youtube.com/watch?v=iAvtqXHXwn0 Bu videodaki ile aynı şekildemi yapıyoruz ?
Yoksa sen hiç uğraşma götür ustaya baksın mı dersiniz ? Onun dışında kontrol etmem gereken birşey varsa tavsiyelerinizi bekliyorum ::cheeeeer
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:34 ----------
http://www.motosikletaksesuarlari.com/search/scooter acaba bunun gibi bir yağı bahausta bulmam mümkün mü ? anladığım kadarıyla bu yağ honda fizy'e uygun