- Katılım
- 7 Şub 2005
- Mesajlar
- 106
- Konu Yazar
- #1
yeni yasaya göre 250 cc altı %22,250 üstü %27 ötv uygulanıcakmış.
mantıken kafası basan varsa azıcık bana bi söylesin.ülkede yeni atılım yeni sektör istiyoruz diyen maliye bakanı gelen sektöre de hemen bi kılıf hazırlamayı baltalamayı ne mantıkla yapıyo anlayan varsa bana söylesin .
arayın sorun şuna ne istiyomuş .ben konuşmuyorum kendisiyle artık.
vergi alıcak başka bi yer bulamadı sanki kesin köprü bedava olucak onun karşılığında bu kazığı evde hazırlamış
terkedicem bu ülkeyi sonunda anaını satayım gidip italyada motor üstünde gebereyim burda kahrımdan ölmekten iyidir
mantıken kafası basan varsa azıcık bana bi söylesin.ülkede yeni atılım yeni sektör istiyoruz diyen maliye bakanı gelen sektöre de hemen bi kılıf hazırlamayı baltalamayı ne mantıkla yapıyo anlayan varsa bana söylesin .
arayın sorun şuna ne istiyomuş .ben konuşmuyorum kendisiyle artık.
vergi alıcak başka bi yer bulamadı sanki kesin köprü bedava olucak onun karşılığında bu kazığı evde hazırlamış
terkedicem bu ülkeyi sonunda anaını satayım gidip italyada motor üstünde gebereyim burda kahrımdan ölmekten iyidir