Yeni Nokia 8110..

Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
512 mb ram yazısını görünce ağlamaya başladım :salut: ne günlerdi be :queen:
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
3310 bile 600 lira civarında gezerken bunun fiyatı 1000 lira olmazsa şaşırmayın
 
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
3,105
O değil de, yeni telefonları yaşlılar kullanamıyor, onlara göre tuşlu telefon bulmak da neredeyse imkansız, sadece telefon edecek bir makine lazım onlara , büyük tuşlu ve büyük ekranlı. Sesi de çok çıkmalı. Çünkü artık gözler görmüyor, kulaklar duymuyor.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Böyle bir ürüne ar-ge yapıp geliştirmek, üretmek ve satışa sunmak büyük risk.. 2018 yılında 512 ram 2 mpx kameralı bir telefondan beklenti içerisinde olmayı anlayamadım açıkçası.

Nasıl bir pazarlama stratejileri var acaba? Ne düşünerek ürettiler? Yoksa Nokia'nın son çırpınışları mı.



Efsaneydi,

m2DyO4.jpg


Ama efsaneler tarihte güzel bence..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Haz 2017
Mesajlar
110
25 gün şarj ömrü çok cazip geldi bana. Aslında alınabilir böyle bir telefon; kampa giderken, gezmelere çıkarken, ihtiyaç olduğunda iletişimi sizi yarı yolda bırakmayacak gibi duruyor. Belki de Nokia'nın düşüncesi de bu yöndedir ya da yaşlılara hitap etmek istemiştir ama fiyatı 300-400 liradan fazlaysa o zaman sıkıntı büyük demektir
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
3,351
Böyle bir ürüne ar-ge yapıp geliştirmek, üretmek ve satışa sunmak büyük risk.. 2018 yılında 512 ram 2 mpx kameralı bir telefondan beklenti içerisinde olmayı anlayamadım açıkçası.

Nasıl bir pazarlama stratejileri var acaba? Ne düşünerek ürettiler? Yoksa Nokia'nın son çırpınışları mı.



Efsaneydi,

https://i.hizliresim.com/m2DyO4.jpg

Ama efsaneler tarihte güzel. bence..

Matrix'te kullanılan telefondu yanlış hatırlamıyorsam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle bir ürüne ar-ge yapıp geliştirmek, üretmek ve satışa sunmak büyük risk.. 2018 yılında 512 ram 2 mpx kameralı bir telefondan beklenti içerisinde olmayı anlayamadım açıkçası.

Nasıl bir pazarlama stratejileri var acaba? Ne düşünerek ürettiler? Yoksa Nokia'nın son çırpınışları mı.



Efsaneydi,

https://i.hizliresim.com/m2DyO4.jpg

Ama efsaneler tarihte güzel bence..

benim 7110 hala duruyor efsane telefondur sene 2003 bilgisayrcıda çıraktım adamın evine gittik teelfon çaldı meşhur tuşu kaydıran tuş vardır basınca şakkk diye bir ses çıktı adam bıçak çektin sandım dedi....

o gün o telefonu kullanmayı bıraktım....
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Uzun zamandır nokia kullanan görmüyorum. En son 2010da almıştım nokia. Sonraki modellerde de hiç gözüme düzgün birşey çarpmadı. Ne yapmaya çalışıyorlar belli değil. Bi ara windows tabanlı telefon çıkarmışlardı onlar da ellerinde patladı. Belki de kendi ülkelerinde satıyordur tabi bilemiyoruz.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Yılan oyunu yüklü geliyormuş hemen almalıyım bunu . Ram ve hafıza tam cildirmalik :)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
eski telefon kasası dayanıklı bi metaldi sanırım, şimdi ise plastik yapmışlar.
yaşlılar için uygun olabilir, ama kameradan bari kısmasalarmış.
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Os tercihlerini android yerine Windows dan yana kullanmaları nokia yı batırdı. İlk kral ericsson du. Sonra nokia ve şimdi de samsung ve apple.
 
Katılım
6 Mar 2018
Mesajlar
517
Bende 8800 var. Şirket hattı takılı onda, görenler halen çalışıyor mu diyo, bir iki kişide abi satsana dedi. Sağlam telefon kaç senesinde aldığımı bile hatırlamıyorum elim gibi olmuş resmen yıllardır.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
akıllı telefonlar 8 gb rami gördü bunu bu şekilde piyasaya sürmek nekadar akıl karı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst