Yeni Motosikletim Kawasaki Z 1000 SX

Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Herkese selam,
Carsamba gunu Versys 1000'i yeni sahibine ugurladik,hayirli ugurlu olsun.. Versys cok guzel makine, pek cok guzel zamanlarim oldu uzerinde, umarim yeni sahibinin de guzel kazasiz belasiz gunleri olur..

5Qk9nq.jpg


Akabinde bugun itibari ile yeni motosikletimi almis bulunuyorum.. Yine Versys ve ZX10R ile ayni blogu kullanan 2016 cikisli,140 kusur beygir, biraz daha spor tarafi agir olan Z1000SX'i aldim. Umarim Allah kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanmayi nasip eder. Ayrica herkesin gonlune gore olan motosiklete ulasmasini saglar diyerek konuyu bagliyorum.

mkzla1.jpg



400 km kadar kullandim, onumde bir 400 km daha var, ilk izlenimlerim %80 olumlu.. Sele versyse gore sert, cami degistirmek gerekecek, boynumu zaptetmekten yoruldum..

Biraz da gazladim, sineklenmeyi ozlemisim,Versys'de boyle seylere uzaktik..

4MkmN7.jpg


Gidis, durus gercekten basarili bir makine, begendim diyebilirim.. Ilerleyen sureclerde daha kesin yorumlari ekliyor olacagim.
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2017
Mesajlar
693
Herkese selam,
Carsamba gunu Versys 1000'i yeni sahibine ugurladik,hayirli ugurlu olsun.. Versys cok guzel makine, pek cok guzel zamanlarim oldu uzerinde, umarim yeni sahibinin de guzel kazasiz belasiz gunleri olur..

https://i.hizliresim.com/5Qk9nq.jpg

Akabinde bugun itibari ile yeni motosikletimi almis bulunuyorum.. Yine Versys ve ZX10R ile ayni blogu kullanan 2016 cikisli,140 kusur beygir, biraz daha spor tarafi agir olan Z1000SX'i aldim. Umarim Allah kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanmayi nasip eder. Ayrica herkesin gonlune gore olan motosiklete ulasmasini saglar diyerek konuyu bagliyorum.

https://i.hizliresim.com/mkzla1.jpg


400 km kadar kullandim, onumde bir 400 km daha var, ilk izlenimlerim %80 olumlu.. Sele versyse gore sert, cami degistirmek gerekecek, boynumu zaptetmekten yoruldum..

Biraz da gazladim, sineklenmeyi ozlemisim,Versys'de boyle seylere uzaktik..

https://i.hizliresim.com/4MkmN7.jpg

Gidis, durus gercekten basarili bir makine, begendim diyebilirim.. Ilerleyen sureclerde daha kesin yorumlari ekliyor olacagim.

Hayırlı olsun abi nede güzel bişey bu :)

0/100,tüketim,top spped felan atarsanız güzel olur abi.Alabilceğimden değilde merak :p
 
Katılım
26 May 2017
Mesajlar
353
Hayırlı olsun abi ayrıntılı bir inceleme bekliyoruz kazasız belasız inşallah tekerin düz bassın.
 
Katılım
15 Tem 2012
Mesajlar
782
Hayırlı olsun hocam Allah kaza bela vermesin tekeriniz hep düz bassın
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Hayırlı uğurlu olsun Levent. Keyifle kullanmanı dilerim. :)
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
Maaşallah hem performans hem tur imkanı veren sayılı makinelerden. Güle güle kullanın
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayırlı olsun güle güle kullan.
 
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Çok niyetim var Fazer' dan sonra... Başka kesecek makina yok zaten arıyorum tarıyorum yok, fiyatları da uygun temizi bulunur. Deneyim ve paylaşımları bekliyorum. Benim için esas mesele yakıt, yakıt kurtarırsa iyidir. Gücünün hakkını tam manasıyla veren bir makine değil, en azından kararlı yakıtı olursa tercih edilir. R6' ya kıyasla yakıtını paylaşabilirsen sevinirim, hayırlı olsun. En güzel rengiyle en güzel ST' lerden biri...
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Levent abi hayirli ugurlu olsun. Kazasiz belasiz suruslere, gezilere insallah.

Dikkat ediyorum da seninle motor zevkimiz (renk model secimi) ayni,tek farkimiz sen bunlari alip kullaniyorsun :) r6,Versys derken ula ne motormus dedigim Z1000sx`i de almissin. Kendim almis gibi seviniyorum inan, boyle kaliteli motosikletleri bilincli abilerimizde gormek bizi memnun ediyor :)


Bir yandan forumun eski uyelerinden bir abimizi yad edip, bir yandan da geyik olsun diye su videoyu birakiyorum ;

1.43den sonraki 30 saniye :)

https://youtu.be/uhRSCOg4Ans?t=108
 
Katılım
8 Eyl 2009
Mesajlar
1,866
vay levent Z ci mi oldun sende. hayırlı olsun, hızlıca o kamyonvari egzozlardan kurtulman lazım.
 
Katılım
18 Ağu 2014
Mesajlar
899
Hayırlı olsun kazasız belasız. Torku ne alemde çekişi versys 1000e göre nasıl
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst