yeni motosiklet alıyoruz

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bildiğiniz üzere arkadaşımın fazerla yaptığı kaza sonuçu motoru tamir etmeye çalıştık ama şasesi yamulmuş zaten ön çatallat biri kırılmış dieri motora kadar eğilmiş depo ezilmiş vites ayaklığı kırılmış kadranı falan komple ön kısım yok pistondan çıkan eksoz boruları ikibüklüm olmuş .sanayide motosiklet parası kadar hesap çıkardılar bizde yeni motosiklet almaya karar verdik paranın 5de 4 ünü arkadaşım vericek fazer ayarında yeni motosiklet arayışındayız şimdi ne önerebilirsiniz 600 cc lik fiyatı 14 bin lirayı aşmıyacak sport touring tarzı motosiklet önerileri bekliyoruz
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2009
Mesajlar
295
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kawasakı er6n sıfırı 15mılyar. mukkemmel motor.
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
O motoru sadece kalkmaya çalışırken fazla gaza verdiği için mi o hale getirdi :silent:
O kazanın kalkışta olduğundan emin misin?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Eki 2010
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet fırlayınca bu ellerini bırakmış heyecandan .arabaya çarpınca bu hale geldi motosiklet,yani sadece devrildiği için değil
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Aslında amaç max hız degilde yol yapmak olsa 650 v-strom fena bir öneri olmazdı. Türkiye şartlarında ideal motor. Diger birçok 600cc'ye göre düşük yakıt tüketimi , v2 olması nedeniyle bakımının kolaylıgı ve düşük bakım maliyeti, naked ve ss'lere göre yumuşak süspansiyonlar ,fazer vb. naked motorlara göre rüzgardan daha fazla korunma,naked ve ss'lere göre artçı ile daha konforlu bir sürüş vs....

Fazer gibi kafa grenajlı 4 silindir birşey arıyorsanız cbf 600 veya XJ6 Diversion modellerine bakabilirsiniz. Malum FZ6 serisi artık ülkemize gelmiyor.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Nis 2009
Mesajlar
1,023
Vallahi çok zor bir durum.Tekrar geçmiş olsun,bende Er-6N diyorum.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
fazer e devam edebilirsin . yada honda hornet olabilir.. gsr da seçeneklerin içinde.. gerisi sana kalmış

hee bu arada .. arkadaşına söylermisin . benim motorada bi el atarsa sevinirim :):):)
 
Katılım
9 Ocak 2010
Mesajlar
2,425
peki bu arkadaşın parası varmı ? çünkü olsaydı motora çalak kadar hevesliyse şimdiye kadar coktan almıs olurdu kendine .
 
Katılım
28 Ara 2009
Mesajlar
1,329
peki bu arkadaşın parası varmı ? çünkü olsaydı motora çalak kadar hevesliyse şimdiye kadar coktan almıs olurdu kendine .

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/82420-arkadasim-caldi-kaza-yapti.html

Yukarıda sana güzel sorular sorulmuş. Saat 14 sularında arkadaşının ''motorunu

çaldığını kaza yaptığını'' yazarken!. bu kısa zaman aralığında ne değiştide

durum bu aşamaya geldi.

Böyle bir durum varsa ilk yazıyı neden yazdın?

Bu durum sonradan ortaya çıktıysa! Bu saate kadar neden bekledin?

4/5 olayını neden daha önce gündeme getirmedin?

4/5 olayı daha öncesinde belliyse şayet; neden motorum çalındı dedin?

Kazadan beri arkadaşınla konuları hiçmi paylaşmadın?

Paylaşdıysan! Arkadaşını neden hırsız yaptın? Motorumu çaldın diye yazdın?

Her iki gelişmede bana ters geldi. Hatalar ve yanlışlar zinciri devam etmekte.:farao:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/82420-arkadasim-caldi-kaza-yapti.html
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
motosiklet fırlayınca bu ellerini bırakmış heyecandan .arabaya çarpınca bu hale geldi motosiklet,yani sadece devrildiği için değil

Ellerini bırakınca gazı da bırakmış oldu. Hadi 40 km hızla birden kalktı diyelim, elleri bırakınca da 30 km hızla önündeki araca çarpmış olsun.

Ben hala bu motorun nasıl en az 100 km hızla çarpmış gibi hasar gördüğünü anlayamadım. İlk sorumu o yüzden sordum.

Benim çinli motor 60 km gibi bir hızla takla atarak şarampole girdi, sadece debriyaj magneti ile aynalar yamuldu ve vites pedalı kırıldı.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Ellerini bırakınca gazı da bırakmış oldu. Hadi 40 km hızla birden kalktı diyelim, elleri bırakınca da 30 km hızla önündeki araca çarpmış olsun.

Ben hala bu motorun nasıl en az 100 km hızla çarpmış gibi hasar gördüğünü anlayamadım. İlk sorumu o yüzden sordum.

Benim çinli motor 60 km gibi bir hızla takla atarak şarampole girdi, sadece debriyaj magneti ile aynalar yamuldu ve vites pedalı kırıldı.

Katılmamak elde değil imkansız gibi bir şey kalkışta ki kazada bunların olması
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Valla kaza mantikli olabilir eger debriyaji bi anda biraktiysa -ki tam acemiye gore bi olay- 1. viteste Fazer oyle 30 km falan yapmaz bide dim dik bi sekilde vurduysa baya guzel bi hasar cikar ortaya.

Ismi lazim degil bu siteye uye bi arkadas 70 km hizla cbr 125 le kafadan arabaya girdi karsi seritteki:cherry:(neden diyor insan dimi) valla motor taninmaz haldeydi arka kuyrukta bile hasar vardi oyle diyim zaten gidon komple kopmustu lastikte baska bi yerdeydi motorun tek parca kalan kismi blok ve sasinin bi kismiydi.
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nedense bu başlıklar bana hondared isimli kullanıcıyı hatırlattı
 
Katılım
10 Eyl 2010
Mesajlar
1,243
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/82420-arkadasim-caldi-kaza-yapti.html

Yukarıda sana güzel sorular sorulmuş. Saat 14 sularında arkadaşının ''motorunu

çaldığını kaza yaptığını'' yazarken!. bu kısa zaman aralığında ne değiştide

durum bu aşamaya geldi.

Böyle bir durum varsa ilk yazıyı neden yazdın?

Bu durum sonradan ortaya çıktıysa! Bu saate kadar neden bekledin?

4/5 olayını neden daha önce gündeme getirmedin?

4/5 olayı daha öncesinde belliyse şayet; neden motorum çalındı dedin?

Kazadan beri arkadaşınla konuları hiçmi paylaşmadın?

Paylaşdıysan! Arkadaşını neden hırsız yaptın? Motorumu çaldın diye yazdın?

Her iki gelişmede bana ters geldi. Hatalar ve yanlışlar zinciri devam etmekte.:farao:

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/82420-arkadasim-caldi-kaza-yapti.html

Ya bu kadar kasıcak bişey yok aslında adam sadece yeni motor hakkında yardım istemiş hala üstüne gidiyosunuz. tamam suçlu olabilirde insanın canı sıkılıyo yani şimdi yeni motor aldıktan sonrada bi topic açınca yine aynı şeyleri yazmaya devammı edicez. Lütfen biraz daha forumu bilgi paylaşımı için kullanalımki bu konunun altında yazanlar konuyla alakalı olursa daha zengin forumlaşırız. Saygılar


Konuyu toparlarsak nihayetinde sana ya Er6-n öneriyorum sıfırı 15milyar şuanda yada enduro tarzı bişi istersen Versys öneririm. Sonuçta erkek motoru kawasaki. arkadaşımda vardı Er6-n çokta fazer tokatladık trafikte çok rahat bi makine. Versy konusunda çok bi bilgim yok ama avrupada deli gibi satan bi motor türkiyede çok değeri bilinmiyor bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
kendine ne alırsan alda arkadaşını unutma.onada 125lik bi motor bakın yoksa senin bütün motorların perte çıkabilir yani öyle bi potansiyel var artık. onla yaşamaya alışmalısın bence:p:p:rendeer: hayırlı olsun...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla kaza mantikli olabilir eger debriyaji bi anda biraktiysa -ki tam acemiye gore bi olay- 1. viteste Fazer oyle 30 km falan yapmaz bide dim dik bi sekilde vurduysa baya guzel bi hasar cikar ortaya.

Ismi lazim degil bu siteye uye bi arkadas 70 km hizla cbr 125 le kafadan arabaya girdi karsi seritteki:cherry:(neden diyor insan dimi) valla motor taninmaz haldeydi arka kuyrukta bile hasar vardi oyle diyim zaten gidon komple kopmustu lastikte baska bi yerdeydi motorun tek parca kalan kismi blok ve sasinin bi kismiydi.

Yanlız olay ile senin örnek verdiğin kaza arasında epey bir fark var. 70 ile karşı şeritteki araca çarparsan, karşı şeritteki aracı da senin güzel hatrın için 50km/h ile gidiyor kabul ediyorum, 120 km/h ile duran bir cisme çarpmış gibi olursun. En iyi ihtimalle bu da. Ve bende şöyle bir örnek veriyim; çarpışma testlerine göre bir arabanın şöför mahalinde ~100km/h hız ile duvara çarptığınızda ayağınızdaki ayakkabının(nekadar sıkı bağlanırsa bağlansın) çıkmama gibi bir ihtimali yok...120 ile CBR125 e ne olur sen düşün artık...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst