- Katılım
- 1 Eki 2007
- Mesajlar
- 87
- Konu Yazar
- #1
Motoru Dun Aksam ustu Alabildim.Sandiktan gozumun onunde actilar montte ettiler ama aklima takilan sorular var motor vites ile ilgili yardimci olursaniz sevinirim...Jinlun JL 125C (HONDA CBF 150 Benzeri)
1)İlk 300km motor alissin bu nedenle sabit hizla gitme gaza bogma 1-2yerine 1-2-3-4gibi kısa aralıklarla vites yukselt dusur dediler dogrumu?
2)Montaj esnasında usta bos lambasi var gostergelerin altinda N yaziyor onu takmamis yani ekrani var orda 1-2-3yazmiyorsa bosta oldunu oyle anliyorum farkedermi :cyclopsan ?
3)Sag yan cep yanlis takilmis SIKISTIRILMIS sag sol yan cepleri nasil sokebilirim hatta koltuguda kaldırmak istiyorum ne var bakayim :cat:
4)1-2 derken aradaki bosu atladigim oluyor ne kadar gerekli yani vitesler ust uste 1 yarim basarsan bos tam basarsan 2-3-4-5seklinde inerkende tersi 5-4-3-2-yarim basarsan Bos tam basarsam 1 ben genelde bosu atliyorum hiz duserken cikarken ne kadar zararli? :silent:
5)Motor suan 25km de aldigimda 20km de idi bi 5te ben gittim motor kismi alev gibi ya 5km de boyle alev gibi olmamali sizce? :silent:
1)İlk 300km motor alissin bu nedenle sabit hizla gitme gaza bogma 1-2yerine 1-2-3-4gibi kısa aralıklarla vites yukselt dusur dediler dogrumu?
2)Montaj esnasında usta bos lambasi var gostergelerin altinda N yaziyor onu takmamis yani ekrani var orda 1-2-3yazmiyorsa bosta oldunu oyle anliyorum farkedermi :cyclopsan ?
3)Sag yan cep yanlis takilmis SIKISTIRILMIS sag sol yan cepleri nasil sokebilirim hatta koltuguda kaldırmak istiyorum ne var bakayim :cat:
4)1-2 derken aradaki bosu atladigim oluyor ne kadar gerekli yani vitesler ust uste 1 yarim basarsan bos tam basarsan 2-3-4-5seklinde inerkende tersi 5-4-3-2-yarim basarsan Bos tam basarsam 1 ben genelde bosu atliyorum hiz duserken cikarken ne kadar zararli? :silent:
5)Motor suan 25km de aldigimda 20km de idi bi 5te ben gittim motor kismi alev gibi ya 5km de boyle alev gibi olmamali sizce? :silent: