Yeni motorum Transalp XL 700

Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
ESKISI XL 650 SATTIK
YENI XL 700 TORK LU EKOMOMIK.. GELDI... :cherry:


Resim002_zpsd9cc247f.jpg
[/URL][/IMG]

Resim001_zpsdec87317.jpg
[/URL][/IMG]

Resim009_zps494a727e.jpg
[/URL][/IMG]

Resim010_zps84f2836e.jpg
[/URL][/IMG]

Resim011_zpsf8829fae.jpg
[/URL][/IMG]

Resim012_zps1992eb3a.jpg
[/URL][/IMG]

Resim013_zpsdb8016af.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
13 Haz 2009
Mesajlar
630
Hayırlı olsun. Allah kazasız sürüşler nasip etsin :)
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
531
Allah herkese daha iyisini versin. Sağolun arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst