HELLAS Katılım 22 Nis 2008 Mesajlar 531 30 Haz 2013 Konu Yazar #1 ESKISI XL 650 SATTIK YENI XL 700 TORK LU EKOMOMIK.. GELDI... :cherry: [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG]
ESKISI XL 650 SATTIK YENI XL 700 TORK LU EKOMOMIK.. GELDI... :cherry: [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] [/URL][/IMG]
sailor33 Katılım 8 Mar 2013 Mesajlar 3,527 30 Haz 2013 #4 Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız geziler:rendeer:
YÖRÜK Katılım 18 Tem 2008 Mesajlar 2,327 30 Haz 2013 #6 kazasız belasız kullanmanız dileğimle..hayırlı olsun.
forevermore Katılım 27 Ağu 2010 Mesajlar 774 30 Haz 2013 #7 Rengi harika görünüyor güle güle binin keyifli seyahatler yapın inş
yiqit Katılım 13 Haz 2009 Mesajlar 630 1 Tem 2013 #8 Hayırlı olsun. Allah kazasız sürüşler nasip etsin
ARCHANGEL Katılım 1 Ağu 2005 Mesajlar 571 1 Tem 2013 #9 Tekerin düz bassın,güle güle kullan güzel motosiklet.
mali_181 Katılım 3 Ocak 2012 Mesajlar 1,154 1 Tem 2013 #11 Hayirli ugurlu olsun Allah kaza bela vermesin
HELLAS Katılım 22 Nis 2008 Mesajlar 531 1 Tem 2013 Konu Yazar #13 Allah herkese daha iyisini versin. Sağolun arkadaşlar.
Uğur Bilgili Katılım 25 Ocak 2010 Mesajlar 268 1 Tem 2013 #17 Hayırlı olsun, eskisi ile bayağı bir kilometre yapmıştınız sanırım.
TAYFUNBORA Katılım 4 Nis 2011 Mesajlar 1,752 1 Tem 2013 #18 Mutluluk ve neşe ile sür.Sağlam dipcik gibi makina.
HELLAS Katılım 22 Nis 2008 Mesajlar 531 1 Tem 2013 Konu Yazar #20 Uğur Bilgili' Alıntı: Hayırlı olsun, eskisi ile bayağı bir kilometre yapmıştınız sanırım. Genişletmek için tıkla ... Ilk ta. 1300000 km idi. 2. Si. 33 000 km de idi. Alıcısı çıkınca. Şimdi. 700. Herkese. Nasip. Olur. İnşallah
Uğur Bilgili' Alıntı: Hayırlı olsun, eskisi ile bayağı bir kilometre yapmıştınız sanırım. Genişletmek için tıkla ... Ilk ta. 1300000 km idi. 2. Si. 33 000 km de idi. Alıcısı çıkınca. Şimdi. 700. Herkese. Nasip. Olur. İnşallah