Yeni motorum Suzuki DL650 V-Strom nam-ı diğer Mavi Şimşek

Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
hayırlı olsun arkadasım allah kazasız belasız kullanmak nasıp etsın. kısmetse bende alıcam arıyorum bakalım kısmet.........
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
hayırlı olsun güle güle kullanın:rendeer:
birşey aklıma takıldı okadar firma varken suzuki 650 dl yi digerlerinden ayıran neydi yani neden bir yamaha honda vs.. degilde suzuki 650 dl:silent:
yani bir gece rüyanızda görüp ertesi gün 65dl almış olamazsınız dimi :)
sadece bu motoru alırken nasıl bir araştırma yaptınız bu motorun digerlerinden ne artısını buldunuz...
kısaca motoru alış hikayenizi merak ettim... kazasız belasız ve cezasız günlerde kullanmanız dilegiyle:rendeer:
 
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
60
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin :cat:
Darısı olmayanların başına :cherry:
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

@ELINT Aslında motoru almam tam bir olay. Öncelikle motoru satmadan alma gibi bir düşüncem yoktu. Ancak Suzuki bayisi abimiz daha önce görüpte çok beğendiğim bu modeli bana yardımcı olup satışını yaptı. Bu şekilde almış oldum. Ancak motoru daha önceden biliyordum. Daha önce transalp'e de binmiştim ama çok yumuşak süspansiyon, arazi lastikleri benim yol konforuma çok tersti. En uygunu Enduro Touring yada Sport Enduro tarzı bir motordu ve pazarda bu konuda en iyi seçenek Suzuki DL serisidir. Kawasaki'ye bir türlü ısınamadım hep soğuk gelmiştir bana. Honda ise model özelliğiyle eksi puan aldı. Diğer markalarıda alma imkanım yoktu. Neticede suzuki'yi iyiki almışım dedim. motorumdan memnunum. yol konforu, performansı, sürüş özellikleri iyi bir motor.

Görüşmek üzere.
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hayırlı olsun.
nazar değmesin kazasız belasız kullanman dileğiyle.
abzürt bi soru olcak belki ama motor çok uzun yaaa. boyu kaç bunun?
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
213
güzel motor keyifli sürüşler...yanlız biraz selesi yüksek gibi geldi bana kullanabildiğine göre boyun uzun ...ne diyim türkiye yolları için ideal bir motor hayırlı olsun
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
56
Hayırlı ugurlu olsun. Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin. Bu yaz en kadim dostumdu kendileri 6000 km yaptık. Daha bi hatasını görmedim, görenide duymadım. Bazen düşünüyorum piyangodan para çıksa ne alırım diye sanırım eski v-stromumu satar yenilerdim diyorum. 1000 liğinden dahi daha güzel. Bi kere en ucuz benzinle en çok performans alabilecegin tek makina. 100 kmde ortalama 4.5 lt. yakar. Gitmesini istediğinde 190-200 km yi katranda rahat rahat görebilirsin. Bi motorda aradığım herşey var onda adı üstünde ztn SPORT ENDURO TUARİNG :)
 
Katılım
25 Ocak 2006
Mesajlar
91
Hayırlı uğurlu olsun, iyi bir seçim yapmışsın bende yeni aldım, verilen parayı hakeden bir motor. Birde 4 silindir olsaymış tüm piyasayı allak bullak edermiş. Kazasız sürüşler diliyorum
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Hayırlı ugurlu olsun. Allah kazasız belasız sürmek nasip etsin. Bu yaz en kadim dostumdu kendileri 6000 km yaptık. Daha bi hatasını görmedim, görenide duymadım. Bazen düşünüyorum piyangodan para çıksa ne alırım diye sanırım eski v-stromumu satar yenilerdim diyorum. 1000 liğinden dahi daha güzel. Bi kere en ucuz benzinle en çok performans alabilecegin tek makina. 100 kmde ortalama 4.5 lt. yakar. Gitmesini istediğinde 190-200 km yi katranda rahat rahat görebilirsin. Bi motorda aradığım herşey var onda adı üstünde ztn SPORT ENDURO TUARİNG :)
Öncelikle hayırlı olsun Makine kazasız belasız inşallah Kawasaki konusuna bende katılıyorum ısıtmıyor...
blueman benim 250 cc makine 100 kmde 4 lt yakıyor gerçekten çok iyi burada gördüğüm her üç touring makinenin birisi V STROM çok övgüde alıyorum kullanıcılar tarafından bakalım...
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
25
Allah kazasız belasız binmeler nasip etsin. Umarım bu Mavi Şimşek yeni yerler keşfetmende sana yardımcı olur. Sayende çok güzel yerleri ve muhteşem gezi organizasyonu gördüm. Şahsım adına sana çok teşekkür ederim Hasan. :cat:
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Yahu tatlı motormuş, hoşuma gitti hakkaten. Bilen anlayan birileri buna benzer motorları da bi isimleriyle, namlarıyla sıralayıverse bir zahmet de bi göz atsak şu bebeklere :)

Birader kusura bakma, motora daldık seni unuttuk, hayırlı olsun, kazasız belasız kullan, en güzel günlerinde motorun hep yanında olsun. (sana olan bana da olsun :) )
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
227
hıımm madem rodaj ı yapılmış sözunu unutma bakalım:bounce:
şu sport ozellıgını bı test edelım yaw muhahahahahaha(tecavüzcü çoşkun gülüşü)
bittin tamam tamam fazla basmam 200 falan ok söz söz dur ben anlamam ona gore:queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
hasan abi motorun hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binmek nasip olsun.gerçekten benimde çok beğendiğim bir makina..inanılmaz güzel bi alet.eskişehirde de var bi tane üstünde remus eksoz var çıkan sesi duysanız inanamazsınız..yurtdışından getirmiş abimiz eksozu burda 2000ytl fiyat çekmişler çünkü..satıyodu galiba bilemeyeceğim herneyse..650lik ve enjeksiyonlu olmasına rağmen 4,5-5lt görüyosundur galiba değil mi 100km'de..?
 
Katılım
28 Ağu 2006
Mesajlar
326
yemı motorunu hayılamıstık zaten bıde burdan hayırlıyalım hasan abı allah kazasız belasız bınmenı nasıp etsın
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
57
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hasan daha yeni gördüm.. :cyclopsan
hayırlı olsun kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim arkadaşım.. :cat:
kara şimşek gitti ha... :pale:
yeni motorunla kmlerce keyif sürmen dileğiyle..
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
Hasanım makinem,hayırlı olsun allah kaza bela vermesin,keyifle sür güle güle kullan.Sonunda sana yakışanı buldun.Birgün benim traktör çıksın eskisi gibi netin 4 atlısı turlarız hoşçakal
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst