Merhaba
@ELINT Aslında motoru almam tam bir olay. Öncelikle motoru satmadan alma gibi bir düşüncem yoktu. Ancak Suzuki bayisi abimiz daha önce görüpte çok beğendiğim bu modeli bana yardımcı olup satışını yaptı. Bu şekilde almış oldum. Ancak motoru daha önceden biliyordum. Daha önce transalp'e de binmiştim ama çok yumuşak süspansiyon, arazi lastikleri benim yol konforuma çok tersti. En uygunu Enduro Touring yada Sport Enduro tarzı bir motordu ve pazarda bu konuda en iyi seçenek Suzuki DL serisidir. Kawasaki'ye bir türlü ısınamadım hep soğuk gelmiştir bana. Honda ise model özelliğiyle eksi puan aldı. Diğer markalarıda alma imkanım yoktu. Neticede suzuki'yi iyiki almışım dedim. motorumdan memnunum. yol konforu, performansı, sürüş özellikleri iyi bir motor.
Görüşmek üzere.