Yeni motorum Suzuki DL650 V-Strom nam-ı diğer Mavi Şimşek

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
41
hayırlı olsun çok güzel bir makina

bende almayı düşünüyorum arkadaşım.ama kararsızım satınalma tarihi konusunda yılbaşındamı alsam 2007 model olsun yoksa fuarımı beklesem.şimdimi alsam bildiğin yer varmı fiyat avantaşı sağlayabilecek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst