Yeni Motorum Sonunda Karar Verdim :)

Katılım
10 Eki 2010
Mesajlar
497
Hayırlı olsun kazasız belasız binin. Konyanın düzlüklerinde de iyi basılır ama şimdi:)
Bu motora durmuyo diyollağ. Bi de siz deneyin hazır abs varken abanın bir frenlere:)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Hayırlı olsun kazasız belasız binin. Konyanın düzlüklerinde de iyi basılır ama şimdi:)
Bu motora durmuyo diyollağ. Bi de siz deneyin hazır abs varken abanın bir frenlere:)
Ben ilk defa duyuyorum sizden durmuyor diye.
Frenleri mükemmel insana güven veriyor şahsen benim için öyle.
Abs ye henüz alışma sürecindeyim.
 
Katılım
9 May 2015
Mesajlar
751
Hayırlı olsun. Allah keyifle kazasız sıkıntısız binmeyi nasip etsin inşallah.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Sercan bey otobüse ne kadar verdiniz taşıma için ? Motordaki ekstralar nelerdir :)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Katılım
2 Şub 2016
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun kazasız belasız kullan dostum dikkatli kullan tekerin düz bassın..
 
Katılım
18 Ağu 2013
Mesajlar
311
Motor tanıdık geldi ya sanki plaka büyük ihtimal Milas'a gezi yapan tayfadan motor hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst