Yeni motorum KTM LC4 640

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Arkadaşlar merhaba,

Daha önceki motorlarım hep asfalt ağırlıklı idi.Birazda araziye girelim dedim ve araştırdıktan sonra en ideal motorun LC4 olacağına karar verdim:) Yakın zaman da süper moto jant'ı da alarak o zevkten de mahrum kalmamayı pılanlıyorum. Motorumu satın aldıktan sonra biraz özelleştirmek adına ön far,egzos,çanta ve sticker gibi eklemeler yaptım. Motorumun performansı oldukça tatmin edici,hafif ve yüksek.2006 model fakat trafiğe çıkışı 2010:cat: Tek teker ve powersliding alışkanlıklarıma devam etsem de jantları takana kadar tam performans deneyemeyeceğim.Gaz tepkimesi çok iyi ve karbüratörlü olmanın etkisi ile 140 kg 55 hp gücü hissettiriyor.1-2-3 viteslerde sürekli tek teker.Ani hızlanma ve ivmelenme daha önceki motorum Duke 690 'ı nerdeyse aratmıyor.Frenler iyi olsada üstündeki lastikler sebebi ile sadece yeterli diyebilirim.Resim ve videoları sizler ile paylaşıyorum:cat:

https://www.youtube.com/watch?v=-qeKcRgwjX8&feature=youtube_gdata_player

https://www.youtube.com/watch?v=1CHEPVlj-YM&feature=youtube_gdata_player

https://www.youtube.com/watch?v=OfAySVCNxXE&feature=youtube_gdata_player

20130428144420.jpg

20130428144416.jpg

2013042814402812.jpg

20130428145912.jpg

20130428144412.jpg

20130428144116.jpg

20130428144111.jpg

20130428144055.jpg

20130428144041.jpg

20130428143908.jpg

20130428133007.jpg

20130428132939.jpg

20130428132659.jpg

20130428144116.jpg

20130428144028.jpg

20130428144041.jpg
 
Katılım
3 Ocak 2012
Mesajlar
1,154
Hayırlı uğurlu olsun şu arazi işinin tadına bende varmak istiyorum yaa
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
güzel motor,dayanıklı sağlamdır..
hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde keyifle kullanın..

ama şahsi fikrim olarak ben pek beğenmiyorum bu motoru...sebebi ise içinden heran bişeyler kıracak parçalayacakmış gibi katırtı,kuturtu,sesleri gelmesi..işin ilginç tarafı ise asıl o sesler gelmezse korkmalı..ama ne bileyim,sevemedim işte...
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
415
hayırlı uğurlu olsun motor çok güzel gözüküyor tekeriniz düz bassın, bu lc4 ler, dağda bir cros tadı veriyormu? güçlü motor, ama 140 kg biraz fazla gibi, daha çok hafif arazi ve uzun yol için tasarlanmış sanırım?
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
2,327
dostum sen mesleği bırakıp ktm mağazası falan mı açtın naptın :p :)

şaka bir yana..motorların ve tercihlerin her zaman ilgimi çekmiştir..hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle.
 
Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Cok tesekkurler.Katir gibi hakikaten:)
Titresim ve ses kendisini hissettiriyor haklisin.Ama hakkini veriyor asfaltta da arazide de.
güzel motor,dayanıklı sağlamdır..
hayırlı olsun,kazasız belasız güzel günlerde keyifle kullanın..

ama şahsi fikrim olarak ben pek beğenmiyorum bu motoru...sebebi ise içinden heran bişeyler kıracak parçalayacakmış gibi katırtı,kuturtu,sesleri gelmesi..işin ilginç tarafı ise asıl o sesler gelmezse korkmalı..ama ne bileyim,sevemedim işte...


---------- Post added at 01:41 ---------- Previous post was at 01:36 ----------

Hayırlı olsun tekeriniz düz bassın :)

Cok tesekkur ederim:)

---------- Post added at 01:44 ---------- Previous post was at 01:41 ----------

Cok tesekkur ederim.Bizim kullanmamiza anca arazide gezme denir:) isin ehli kisiler hakkini verecektir tabi.Bu bir enduro ama hafif ve guclu bir enduro;)

hayırlı uğurlu olsun motor çok güzel gözüküyor tekeriniz düz bassın, bu lc4 ler, dağda bir cros tadı veriyormu? güçlü motor, ama 140 kg biraz fazla gibi, daha çok hafif arazi ve uzun yol için tasarlanmış sanırım?


---------- Post added at 01:47 ---------- Previous post was at 01:44 ----------

Hehe magaza acmadim fakat kardesimin motor ile birlikte lc 4 besinci ktm oldu saka maka:)
Cok tesekkur ederim bir sure enduro takilmaya karar verdim cok memnun ve mutluyum tesekkurler:)
dostum sen mesleği bırakıp ktm mağazası falan mı açtın naptın :p :)

şaka bir yana..motorların ve tercihlerin her zaman ilgimi çekmiştir..hayırlı olsun,kazasız belasız kullanman dileğiyle.


---------- Post added at 01:49 ---------- Previous post was at 01:47 ----------

hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız

Cok tesekkurler :)
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Hayırlı olsun kardesim, KTM den şaşmıyorsun :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst