Yeni motorum Jr. F !

Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
Selam arkadaşlar,

Bir süredir motosiklet bakınıyordum ufaktan ufaktan. Hatta önce burgman sonra 600lük makina diyordumda kısmet direk 600lük almakmış. Herşey GKN'nin son şile gezisine kiralayamadığım motorun iyicene içime oturması ve Extrema ile Çakalaz'ın 600f'leri gözüme sokmaları ile başladı.

Sonuç askere giden kardeşimiz GKN'nin motorunu aldım gerisi fotoğraflarda kalsın artık :cat:
dsc0267ae.jpg

dsc0268wh.jpg

dsc0288e.jpg

biraz hayrınıda görelim :cherry:
dsc0291ys.jpg


:queen:


motoru salı günü üzerime almış olsamda forumda konuyu açmak bu güne kısmetmiş. iş yoğunluğu vs derken zaman kalmadı pek ne yazıkki
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Hayırlı olsun İlkay yabancıya gitmemiş oldu en son şile gazlamasında delmiştim bu makinayı:cherry: :cherry::cherry:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı olsun ilkay . gerçi o boya göre pocket bike gibi dursada .. :D güzel makina .. seneye degiştiririsin kısmet olursa.. kazasız belasız kardeşim
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
138
Selam arkadaşlar,

Bir süredir motosiklet bakınıyordum ufaktan ufaktan. Hatta önce burgman sonra 600lük makina diyordumda kısmet direk 600lük almakmış. Herşey GKN'nin son şile gezisine kiralayamadığım motorun iyicene içime oturması ve Extrema ile Çakalaz'ın 600f'leri gözüme sokmaları ile başladı.

Sonuç askere giden kardeşimiz GKN'nin motorunu aldım gerisi fotoğraflarda kalsın artık :cat:
dsc0267ae.jpg

dsc0268wh.jpg

dsc0288e.jpg

biraz hayrınıda görelim :cherry:
dsc0291ys.jpg


:queen:


motoru salı günü üzerime almış olsamda forumda konuyu açmak bu güne kısmetmiş. iş yoğunluğu vs derken zaman kalmadı pek ne yazıkki

hayırlı olsun inşallah birgün bende böyle bir motor alabilirm alllah izin verirse ne kadar aldın?
 
Katılım
13 Ocak 2010
Mesajlar
899
Hayırlı olsun.. Dişlileri bitiktir o motorun niye aldın yaa gökhan abi tekerden inmedi ki onda:p
Ön lastik de maşallah sıfır gibi :p
 

kh1

Katılım
31 Eki 2010
Mesajlar
165
Hayırlı olsun. Kazasın belasız kullanırsın inşallah.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Gerçi biz hayirlastik ama burdanda hayirliyayim.
:)

Güle güle kullan.:cat:
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Hayırlı uğurlu olsun sanki boyun üstünde biraz uzun gibi kalmış :p:p:p tatlı yersek cuk oturur gibi :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst