- Katılım
- 24 Ağu 2011
- Mesajlar
- 7
- Konu Yazar
- #1
29 ağustos p.tesi yani bayram arifesi avcılar'dan motorcu bir arkadaşımla beraber iki motorla yola çıktık silivri'ye arkadaşımın yazlığına gittik, ilk motor tecrübem oldu, çok keyif aldım, malum bayram dolayısıyla yollar da boş olduğundan rahat rahat gittik.
30 ağustos salı günü sabah 11:00'de silivri'den yola çıktık, avcılar'a rahat geldik, yolda bir iki ufak tefek hatam oldu, örneğin 5.viteste 80km hızla giderken vites küçültmek istedim, 4'e takarken elim gazda kaldı, motor hafif kafa kaldırdı, neyseki 125cc olduğu için bu tip hataları tolere ediyor motor, neden 125cc ile başlayın diyorlar bunu anladım, büyük hacimli bir motor olsa yüksek ihtimal altımdan kaçardı, bende 80km hızla E-5'te yere yapışırdım. Neyse.. avcılar yan yola girdim, alt geçitten gümüşpala tarafına dönücem 3. viteste viraja yaklaşıyorum, motor dönmedi, daha doğrusu ben motoru yatıramadım döndüremedim, arka frene de kayar diye korktum basamadım, elim ayağıma dolaştı ön freni sıktım derken kaldırıma vurmamla kendimi yerde buldum... motor bi tarafta ben bi tarafta... arkamdan da motorcu diğer arkadaşım beni takip ediyordu, hemen yardımıma koştu.. neyse biraz kendime geldikten sonra motoru kaldırdık, çalışıyormu diye baktık, çalıştı, dizimde bir sıyrık, kaskta biraz çizikle ve kırılan motor gösterge paneliyle ilk kazamı atlattım.. Allah beterinden korusun..
30 ağustos salı günü sabah 11:00'de silivri'den yola çıktık, avcılar'a rahat geldik, yolda bir iki ufak tefek hatam oldu, örneğin 5.viteste 80km hızla giderken vites küçültmek istedim, 4'e takarken elim gazda kaldı, motor hafif kafa kaldırdı, neyseki 125cc olduğu için bu tip hataları tolere ediyor motor, neden 125cc ile başlayın diyorlar bunu anladım, büyük hacimli bir motor olsa yüksek ihtimal altımdan kaçardı, bende 80km hızla E-5'te yere yapışırdım. Neyse.. avcılar yan yola girdim, alt geçitten gümüşpala tarafına dönücem 3. viteste viraja yaklaşıyorum, motor dönmedi, daha doğrusu ben motoru yatıramadım döndüremedim, arka frene de kayar diye korktum basamadım, elim ayağıma dolaştı ön freni sıktım derken kaldırıma vurmamla kendimi yerde buldum... motor bi tarafta ben bi tarafta... arkamdan da motorcu diğer arkadaşım beni takip ediyordu, hemen yardımıma koştu.. neyse biraz kendime geldikten sonra motoru kaldırdık, çalışıyormu diye baktık, çalıştı, dizimde bir sıyrık, kaskta biraz çizikle ve kırılan motor gösterge paneliyle ilk kazamı atlattım.. Allah beterinden korusun..