- Katılım
- 1 Nis 2006
- Mesajlar
- 70
- Konu Yazar
- #1
siteye yeni üye oldum. çünkü içimde bir motor merakı başladı. Bugün yarın ÖTV ye yakalanmadan bir copper almak istiyorum. Buradaki üstadlarıma sormak istediğim 250cc lik bir suzuki ile başlamam uygunmudur? Hem parası hem boyutları hemde motor gücü olarak bna uygun gibi geldi.Uzmanlar ne der? Ayrıca daha önce hiç vitesli motor kullanmadım. Acaba sağ-sol el ve ayak kombinasyonunda zorlanırmıyım? Alışmam ne kadar sürer? Son sorum ben bu motorlar yaz aylarında haftada 2-3 kere izmir-çeşme gidip gelmek istiyorum. Bu zevkimi de tatmin edebilirmiyim? Vakti olup da cevap yazan arkadaşlar olursa şimdiden teşekkür ederim. Aranıza alırsanız sevinirim. Çünkü öğrenecek çok şeyim var. teşekkürler...