Ben hala ikisinin birden alınması taraftarıyım. Sonuçta fazla dayanmayıp kullanırken elde kalacak, makinelerin hali biraz mantık yürütürsek belli, eh o motosiklet tamirdeyken boşta kalmamak için diğeri sürülecek. Haliyle sırayla tamir ve yol görecekler.
Bu tip motosikletleri almadan önce forumda değil, yetkili servis veya gerçek anlamda iyi bir ustanın ellerinden geçip onay almadan selesine dahi oturulmasını önermiyorum.