Yeni motor alacağım yardımcı olabilirmisiniz

Katılım
25 Ocak 2016
Mesajlar
8
Merhaba arkadaşlar yeni motor almayı düşünüyorum ama ehliyetim yok ve yaşım daha 15 her neyse babam ile anlaştık ve bir kaç motor beğendik biz bu motorlardan hangisini alacağımıza karar veremedik ve sizden yardım istiyorum motorun modelleri;
-Yamaha Crypton 2015
-Mondial 125 MC Roadracer 2015
-RKS Tıtanıc 150-S
motorlar bunlar görüşlerinizi bekliyorum...
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
234
yamaha tabiki mondiala para vereceğine git camiye ver parayı :)

Arkadaşım boş yorum atıp da miletin kafasını kurcalama gereksiz yere.

Kardeş eğer bu 3 ünden biri olucaksa hepsi güzel motorlar bence konu açıp sormak yerine hepsinin kendine özgü konusu vardır gir konularına bizzat senelerce süren kullanıcılarından yorum almanı öneririm.
Bi abin olarak ta çin malı mondial alınmaz diyenlere kulak asma bakımlarını düzgün yaptıktan sonra hiç bir sıkıntı çıkartmaz emin olabilirsin.
 
Katılım
28 Kas 2015
Mesajlar
56
Merhaba
Ehliyetten sonra önerim Yamaha yı almandır. Yalnız , crypton cub türü motor , diğerleri commuter.. Tür değiştirirsen Yamaha Ybr bakabilirsin , Çinlileri hiç karıştırmamanı öneririm.
İyi akşamlar
 
Katılım
24 Haz 2015
Mesajlar
182
Bence atladigin bir şey var dostum ehliyet
Kesinlikle ehliyetsiz kullanma kullanicaksan da trafiğe kapalı alanlarda
Haricinde kullanirsan motorun bağlanır motor senin üzerine olursa sana babanın üzerine olursa babana kallavi bir ceza gelir tabi sana kesilecek olan da ayrı vs vs
 
Katılım
25 Eyl 2014
Mesajlar
1,913
Ehliyet => Ekipman => Motosiklet

Ehliyet + Ekipman = Motosiklet sürücüsü

Motosiklet + Sürücü = Apaçi
 
Katılım
2 May 2015
Mesajlar
1,583
bu arkadaş motor alırsa ehliyetsiz kullanacağı aşikar,nekadar kullanmam dersede ,motoru alıp evde saklayacak hali yok,e motoru alıpta ehliyet alana kadarda beklemeyeceğine göre muhakkak kullanacaktır,haliyle büyük ihtimal yakalanacaktır çünkü artık polisler motorları özelliklede ucuz motorları çok çeviriyorlar,nedenide trafik sigortası yaptırmadıklarından,,e bu arkadaş yaptırsa bile polis ilk ehliyet soracağı için hiç şansı yok,ayrıca babasıda ceza alacak,,,

o yüzden benim tavsiyem elektrikli motor alıp ehliyet alana kadar kullan,ehliyet alıncada satar üstünü tamamlayıp ehliyetinin yettiği motoru alırsın..yoksa başına gelecek var durum öyle gösteriyor
 
Katılım
23 Eki 2015
Mesajlar
455
Merhaba arkadaşlar yeni motor almayı düşünüyorum ama ehliyetim yok ve yaşım daha 15 her neyse babam ile anlaştık ve bir kaç motor beğendik biz bu motorlardan hangisini alacağımıza karar veremedik ve sizden yardım istiyorum motorun modelleri;
-Yamaha Crypton 2015
-Mondial 125 MC Roadracer 2015
-RKS Tıtanıc 150-S
motorlar bunlar görüşlerinizi bekliyorum...

bence elektrikli alabilirsin madem ehlıyetın yok benımde yok zaten elektrikli kullanıyorum plaka sigorta felan gerekmıyor belkıde gerekıyo ama ben kullanmıyorum :) 2000 2500 nakitin varsa volta markasını önerebilirim 70 80 km hız yapıyorlar yokuşda kalmazsın güclü motorları var
ayrıca yoruma alıntı yapıp elektrikliye paramı verılır gibi abuk subuk tartışma yapıcak şeyler yazmazsanız sevinirim sonu kötü bitiyo dalaşıp duruyoruz sonra
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst