Dostum ben italyadayım ve burada nexus kullanan çok az var emin ol benimde çok hoşuma gidiyor fakat bu insanlar kullanmıyorsa bir nedeni vardır bence burgman , yamaha tmax , scarabeo 500 bunlarıda göz önune al derim. not: x8 de güzel makina
Kymco Xciting düşünmezmisin ? Şehir dışı fazla yapılmayacaksa bence de 250cc enjeksiyonlu bir makine uygun olabilir, seçeneklerin arasından Suzuki Burgman benim tercihim olurdu..
Üçüde sağlam ve güzel makina ve üçününde parçaları ateş pahası ve su gibide benzin harcarlar..Eğer şehir içinde kullanacakasan sana önereceğim scooter Piaggio X9 250 yada Piaggio X8 250 dir 250 cc olmalarına bakma çok torklu,çok güçlü bir makinalardır.:cat: