Yeni motor alacağım sizce hangisi ?

Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
nexus 500 sürdüm dün akşam . resimdekiyle alakası yok dev gibiymişya :D seside mükemmeldi scootter demeye 1000 sait . bide burgman görürsem yeter
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
nexus 500 den uzak dur herşey güç değildir sıfır alıp sıkıntı yaşayan bir kardeşimiz mevcut.
uzun yol yapmayacaksan şehir içi şekil yapacaksan 250cc den yukarısı sadece yakıt sarfiyatı ve masraf demek tavsiye 250 enjeksiyonlu makıne

kymco olabilir yada piaggio nun 250 lililkleri

7879081_r8t.jpg
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
316
Dostum ben italyadayım ve burada nexus kullanan çok az var emin ol benimde çok hoşuma gidiyor fakat bu insanlar kullanmıyorsa bir nedeni vardır bence burgman , yamaha tmax , scarabeo 500 bunlarıda göz önune al derim. not: x8 de güzel makina
 
Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
140
Kymco Xciting düşünmezmisin ? Şehir dışı fazla yapılmayacaksa bence de 250cc enjeksiyonlu bir makine uygun olabilir, seçeneklerin arasından Suzuki Burgman benim tercihim olurdu..
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Üçüde sağlam ve güzel makina ve üçününde parçaları ateş pahası ve su gibide benzin harcarlar..Eğer şehir içinde kullanacakasan sana önereceğim scooter Piaggio X9 250 yada Piaggio X8 250 dir 250 cc olmalarına bakma çok torklu,çok güçlü bir makinalardır.:cat:
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
Dostum ben italyadayım ve burada nexus kullanan çok az var emin ol benimde çok hoşuma gidiyor fakat bu insanlar kullanmıyorsa bir nedeni vardır bence burgman , yamaha tmax , scarabeo 500 bunlarıda göz önune al derim. not: x8 de güzel makina

Kymco Xciting düşünmezmisin ? Şehir dışı fazla yapılmayacaksa bence de 250cc enjeksiyonlu bir makine uygun olabilir, seçeneklerin arasından Suzuki Burgman benim tercihim olurdu..


Üçüde sağlam ve güzel makina ve üçününde parçaları ateş pahası ve su gibide benzin harcarlar..Eğer şehir içinde kullanacakasan sana önereceğim scooter Piaggio X9 250 yada Piaggio X8 250 dir 250 cc olmalarına bakma çok torklu,çok güçlü bir makinalardır.:cat:


arkadaşlara kulak ver scooterda büyük cc :farao: (uzun yol yapmıyorsan gereksiz)

nexusdan uzak dur büyük cc olacak diyorsan vitesli makıneye geç hüç diilse güçün yarısını değil tamamnı hissedersin ve kullanırsın scooterda kayısta harcarsın motorunu ve gücünü
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
arkadaşlar hepinize yardımlarınız için teşekkürler :D

benim zaten şuan sh 100 m var ben hanımı alıp uzun yol yapmak istiyorum.yani uzun yolda yapacağım,şehir içide ben bu motora 1 sene falan binmeyi daha sonra zoraki arabaya geçmeyi düşünüyorum aradaki maddi kaybımıda gezdiğime sayacağım.çoluk çocuga karışınca hayal olacak anlayacagınız bu motor gezintileri benim için.

size esas bi sorum olacak alttaki linkteki motor orjinal rengi değil sizce bu motor için pazarlığa oturayımmı ?

kaç para teklif edeyim ?

http://www.sahibinden.com/2006_mode...17402956WQQpXQQdisplayitem?tab=megafoto#mega2
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
ben 6.250 son dedim
o 6.500 son dedi ayrıldık :D
lastiklerin pili bitmiş :D
 
Katılım
8 Eki 2009
Mesajlar
9
bu günde x9 500 e bindim ve bu büyük motor sevdasından vazgeçtik.hanım korktu biraz arka oturma yerleri yüksek ve geniş olunca kendini boşlukta hissetti nitekim zorla vazgeçirdi beni :( ama eger bu konuya bakan arkadaş olursa burgman,nexsus ve x9 arasından benim tercihim 3 ünüde sürmüş araştırmış biri olarak kesinlikle x9 ie modeli olurdu teknoloji harikası gerçekten neyse bu konuya cevap yazmayacagım artık yorum yazan arkadaşlarada teşekkürler :::::::::(((((((:)salut::salut:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
67
bu modellerden nexus derim tabiki ama bi kymco agility 125 sahibi olarak kesinlikle exaciting 250i derim bi gör çok muhteşem 500cc likte 750 cc likte var uzun yola rahat gidersin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst