Yeni motor alacağım lütfen yardım...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Merhaba abiler ablalar değerli motorseverler..
Hayatımın başlangıcı ilk motorlu aracımı almayı düşünüyorum...
Hayatımda hiç motor kullanmadım aklımda iki model var görüşlerinizi bekliyorum..

Mondial 150 ZC
Mondial 150 RF

Mondial 150 ZC nin karizmasını ve büyüklüğünü seviyorum ama kullanabilirmiyim boyutları uygun mu hiç motor kullanmadığı için buna
alışmak kolay olabilecekmi bilemiyorum..

Mondial 150 Rf nin boyutu tam bana göre dizaynıda güzel motor performansı olarak iyi söyleniyor ama benim aklım halen büyük olan 150 ZC var acaba karizmasına aldanıp 150 zc mi almalıyım hata yaparmıyım servis sorunları
yaşarmıyım bilemiyorum... İkisi arasında ki düşüncelerinizi bana aktarırsanız sevinirim..

Bu başlıkta başka konu varmı hiç bakmadım eğer bu kıyaslama yapıldıysa kusura bakmayın...

Yardımlarınızı bekliyorum..:rendeer:
 
Katılım
6 Eyl 2007
Mesajlar
323
Alacağın motorun görüntüsü elbette önemli ama bence kalitesinide göz önüne alman gerek.

Çin malı almak yerine japonları düşünsen daha iyi edersin bence.Fiyatları hakkında bir bilgim yok ama 0km çin malı alacağına 2.el japon almanı öneririm.

Biraz küçük söylediklerinin yanında ama suzuki an125 i değerlendirmelisin,kaliteli ve çok iyi giden bir scooter..

Çok seçenek var tabi ama benim aklıma ilk gelen an 125 şuan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşüncelerini paylaştığın için saol ama 2000 civarı bir bütçe var ve buda kredi kartı kullanılarak karşılancak 2.el japon tercih edersem kredi kartıyla satılmaz heralde bu konuda pek fikrim yok yinede saol...
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
488
eger ilk motorun olacaksa çin malı almaman nacizane tavsiyemdir. özellikle scooter tipleri anormal vibrasyonlu olup kullanımada baglı olarak ilk birkaç bin km de çok fazla bişe belli olmasada ilerleyen kmlerde adeta dökülüyor. vibrasyon iki teker için çok önemlidir. çogu kullanıcı aman ne olacak sanki tarzından yaklaşımda bulunarak bişe olmaz diyerek alıyorlar ama işin görünmeyen kısmında büyük ekonomik kayıplar yaşıyorlar.

parça kalitesi olarak diger menşeeli muadillerinden çokta fazla geri kalır yanı yok ama vibrasyon zamanla vidaları gevşetiyor scooter gibi pilastik aksamı çok olan modellerde çeşitli kasılmalara çatlamalara hatta kırılmalara neden oluyor.

magazada görüp örünüsüne aldandıgınız kalıplı bir çin malı belli bir dönem sonra arada daglar kadar fark oluyor. imkanın varsa kendini ispatlamış marka olmuş bir modele bak. eger imkanın yoksa en azından ikinci el bir çinli al yarı fiyatına en azından zarar etmezsin hemde motosiklet kullanmayı onunla ögrenmiş olursun.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayrıca aklıma gelmişken bunuda sormamda yarar var 2. el motosiklet kredi kartıyla satılan biryer var mı acaba yardımlarınızı bekliyorum ...
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
6,872
eski bir zc kullanıcısı olarak hernekadar kendi motorumun o halleri aklıma geldikçe sinirlensem de zc aldığıma maddiyat bu seçeneklerin üstüne çıkmıyorsa zc derim ama 2500 lira 2700 liraya plaka ruhsat dahil güzel ybr ler var al hem vitesli motor deneyimin olur ;)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
6
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eger ilk motorun olacaksa çin malı almaman nacizane tavsiyemdir. özellikle scooter tipleri anormal vibrasyonlu olup kullanımada baglı olarak ilk birkaç bin km de çok fazla bişe belli olmasada ilerleyen kmlerde adeta dökülüyor. vibrasyon iki teker için çok önemlidir. çogu kullanıcı aman ne olacak sanki tarzından yaklaşımda bulunarak bişe olmaz diyerek alıyorlar ama işin görünmeyen kısmında büyük ekonomik kayıplar yaşıyorlar.

parça kalitesi olarak diger menşeeli muadillerinden çokta fazla geri kalır yanı yok ama vibrasyon zamanla vidaları gevşetiyor scooter gibi pilastik aksamı çok olan modellerde çeşitli kasılmalara çatlamalara hatta kırılmalara neden oluyor.

magazada görüp örünüsüne aldandıgınız kalıplı bir çin malı belli bir dönem sonra arada daglar kadar fark oluyor. imkanın varsa kendini ispatlamış marka olmuş bir modele bak. eger imkanın yoksa en azından ikinci el bir çinli al yarı fiyatına en azından zarar etmezsin hemde motosiklet kullanmayı onunla ögrenmiş olursun.

Aydınlattığın için teşekkür ederim 2. ele doğru yöneliyorum ama kredi kartıyla almam lazım bunu nrde bulcağımı bilmiyorum..
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ZC 150 Beğendiğim bir model :) Hatta market için alsam mı diye düşünüyorum bazan :) tavsiye ederim :)
 
Katılım
4 Ocak 2009
Mesajlar
25
Çin malı alma arkadaşım pişman olursun... o elindeki 2000 tl bütçe de elinden gidiverir. gir yamaha ya da honda al tepe tepe kullan motora bindim de.
ben 700 tl ye arora aldım 1300 tl ye oturdu bana sorada 650 tl ye sattım....
honda activa tavsiye edebilirim bindim tam bir şehir motoru çok da konforlu.
2. el al ama kaliteli al
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
150 zc'ye verdiğin paranın karşılığını alırsın. bence 150 zc al pişman olmazsın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst