Yeni majesty kullanıcısı

Katılım
21 Eyl 2015
Mesajlar
2
Merhabalar

Isim umut, istanbuldan yeni bir majesty 400 kullanıcısı olarak bilgi ve deneyimlerinizden faydalanmaya geldim.

Öğretmenim uzun yıllar küçük scooter kullandım. Şimdi artık yavaş yavaş 400 ile motor kullanıcısı olmaya doğru evriliyorum.
Bundan önce motorlu bir bisiklet kullanan birisi idim.

Zaman içinde paylaşımın karşılıklı olacağını umut ediyorum

Sevgiler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst