- Katılım
- 9 Nis 2017
- Mesajlar
- 693
- Konu Yazar
- #1
Merhaba abilerim Ve ablalarım.
Ufak çaplı bir sorum olucak.Öncelikle yeni eğliyete yazılıcakdım ama kimliğimde fotorafım olmadiği için yazılamadım bana o kimliğe fotoraf koyamayız size çipli vericez dediler bende mecbur kabül ettim.1 hafdadır 2 mesaj harici bir ses çıkmadı ben elden alamıyormuşum şuan adres olarakda eski adresim var.Adresimi değişdirsem işin uzar dediler bana şimdi bende balıkesire gidicem eğliyet de ucuz diye orda yazılıcakdım.Geçici kimlik işini görür dediler ama bu seferde geçici kimlikde bende diye çipliyi alamasın dediler e çipliyi alamasam eğliyetimi çipliye yazdırıyorlarmış çipli olmasa eğliyette olmuyor.Dağa fazla tatilim olmadiği için istanbulda kalamiyorum şimdi benim annem istanbulda acaba geçici kimliğin fotokobisini çeksem diğer belgelerde onda eski kimliğim felan da annemde ben olmasam o teslim alabiliyormu ?
Abiler,ablalar bana bi yardım bir yol gösteriverin.
Ufak çaplı bir sorum olucak.Öncelikle yeni eğliyete yazılıcakdım ama kimliğimde fotorafım olmadiği için yazılamadım bana o kimliğe fotoraf koyamayız size çipli vericez dediler bende mecbur kabül ettim.1 hafdadır 2 mesaj harici bir ses çıkmadı ben elden alamıyormuşum şuan adres olarakda eski adresim var.Adresimi değişdirsem işin uzar dediler bana şimdi bende balıkesire gidicem eğliyet de ucuz diye orda yazılıcakdım.Geçici kimlik işini görür dediler ama bu seferde geçici kimlikde bende diye çipliyi alamasın dediler e çipliyi alamasam eğliyetimi çipliye yazdırıyorlarmış çipli olmasa eğliyette olmuyor.Dağa fazla tatilim olmadiği için istanbulda kalamiyorum şimdi benim annem istanbulda acaba geçici kimliğin fotokobisini çeksem diğer belgelerde onda eski kimliğim felan da annemde ben olmasam o teslim alabiliyormu ?
Abiler,ablalar bana bi yardım bir yol gösteriverin.