Ya selamlar, ben kask konusunda bişey soracam, ben kask aldım bi atne ama ilk kaskım, daha yeni, kafam çok büyük bi kafa değil ama xl bi kask aldım, oldu gibi ama acaba kaskın yüzümü sıkıp kafama sıkıca mı oturması gerek. Yoksa bunun bi önemi yok mu? Eğer sıkması gerekiyosa değiştirip L ya da M alacağım. Ne dersinzi bu konuda.