yeni kaskım premier helmet carbon

Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
2018 den beri ana kaskım hjc rpha 11 artık eskimeye yüz tutmuştu.
3057886_16bfa590-6551-4660-abfc-f20bd23e0a58_2048_1366.jpg

arkadaşlarla basmaya gittik her yerinden hava almaya başladı ön cam bile artık zar zor kapanıyor kask süngerininde eskimesi ezilmesiyle birlikte turdan sonra kulaklarım sağır olacak sandım.dedim artık tamam yenisine yani rpha 12 ye geçelim.güzel tamam ama fiyatlarda güzel tabi 23 bin lira olan carbon modelini beğendim.ama cimriğilim tuttu ve almadım alamadım elim gitmedi:)
sonra drd motorun premier kasklarda indirimini gördüm.12.000 tl olmuş taksit vs olanağı var içinden siyah vizör çıkıyor pinlock çıkıyor hatta kafa boşluklarını doldurmak için süngerde çıkıyor.biraz kullandıktan sonra o süngerleride içine eklicem.'italyan malı el üretimi' güzel bir kask ece06 yeni güvenlik sertifikasıda mevcut.ilk izlenimim ben HYPER modelini tercih ettim güneş vizörsüz spor yarış modelini cidden yüksek hızlarda çok beğendim 200 le bir denedim 'hornet' ile gayet sabit kafam.ses olarak tam bilemedim sanki 1 tık daha sessizdi rpha11 ama daha 1 kere denedim ses kısmına tam yorum yapamicam beklentimi karşıladı.
plantilla-logo_013.jpg

premier_helmet_hyper_carbon_lifestyle3.jpg

hyper-carbon-polished-premier-integral-carbon-motorcycle-helmet_91088_zoom.jpg

https://premier.it/en/technical-line/40-327-hyper-carbon.html#/3-size-xs
https://premier.it/en/12-technical-line buradan tüm seriyede bakabilirsiniz farklı modeller var şu an drd de beden seçenekleride var.
valla şahsen fp bir kask diyebilirim.kaliteli hem içi hem görüntüsü aksesuarları verdiği his parasının 12k nın çok üstünde.yurt dışı fiyatlarıda 350 euro civarlarında indirimde olduğu için fp kralı oluyor tr de hemde 9taksit aldım.9 10 bin lere termoplastik agv falan alacak olanlar için nimettir.kask arayanlara duyurulur.kullandıkça yorumumu güncellerim bakalım şansımıza ülkece yağmur sezonua girdik
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
bu marka bilişnmediginden ve özellikle xl yada xsler satılmadıgından indirim oluyor.kask premium hayırlı olsun.benm olsam ben de alırdım.bana gore benden kalmıyor indirimli üründe.genellikle xs yada xl ler kalıyor stokda
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
2018 den beri ana kaskım hjc rpha 11 artık eskimeye yüz tutmuştu.
https://images.tokopedia.net/img/ca...590-6551-4660-abfc-f20bd23e0a58_2048_1366.jpg
arkadaşlarla basmaya gittik her yerinden hava almaya başladı ön cam bile artık zar zor kapanıyor kask süngerininde eskimesi ezilmesiyle birlikte turdan sonra kulaklarım sağır olacak sandım.dedim artık tamam yenisine yani rpha 12 ye geçelim.güzel tamam ama fiyatlarda güzel tabi 23 bin lira olan carbon modelini beğendim.ama cimriğilim tuttu ve almadım alamadım elim gitmedi:)
sonra drd motorun premier kasklarda indirimini gördüm.12.000 tl olmuş taksit vs olanağı var içinden siyah vizör çıkıyor pinlock çıkıyor hatta kafa boşluklarını doldurmak için süngerde çıkıyor.biraz kullandıktan sonra o süngerleride içine eklicem.'italyan malı el üretimi' güzel bir kask ece06 yeni güvenlik sertifikasıda mevcut.ilk izlenimim ben HYPER modelini tercih ettim güneş vizörsüz spor yarış modelini cidden yüksek hızlarda çok beğendim 200 le bir denedim 'hornet' ile gayet sabit kafam.ses olarak tam bilemedim sanki 1 tık daha sessizdi rpha11 ama daha 1 kere denedim ses kısmına tam yorum yapamicam beklentimi karşıladı.
https://cf-cdn-blog.motocard.com/cd...loads/2022/07/26130852/plantilla-logo_013.jpg
https://www.sportsbikeshop.co.uk/product_images/premier_helmet_hyper_carbon_lifestyle3.jpg
https://data.outletmoto.eu/imgprodo...egral-carbon-motorcycle-helmet_91088_zoom.jpg
https://premier.it/en/technical-line/40-327-hyper-carbon.html#/3-size-xs
https://premier.it/en/12-technical-line buradan tüm seriyede bakabilirsiniz farklı modeller var şu an drd de beden seçenekleride var.
valla şahsen fp bir kask diyebilirim.kaliteli hem içi hem görüntüsü aksesuarları verdiği his parasının 12k nın çok üstünde.yurt dışı fiyatlarıda 350 euro civarlarında indirimde olduğu için fp kralı oluyor tr de hemde 9taksit aldım.9 10 bin lere termoplastik agv falan alacak olanlar için nimettir.kask arayanlara duyurulur.kullandıkça yorumumu güncellerim bakalım şansımıza ülkece yağmur sezonua girdik

HJC en sessiz kasklardan bir tanesi ona göre 1 tık sesli olması normaldir , kafam 60-61 cm olmasa bende aynı modelini alacaktım ondan dolayı indirim pek olmuyor koca kafalara :D . Hayırlı olsun tasarımı çok güzel , umarım sağlamlığını deneme şansın olmaz .
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
bu marka bilişnmediginden ve özellikle xl yada xsler satılmadıgından indirim oluyor.kask premium hayırlı olsun.benm olsam ben de alırdım.bana gore benden kalmıyor indirimli üründe.genellikle xs yada xl ler kalıyor stokda

yokyok tüm beden seçenekleri renk ve modellerle var.bu hyper modeli devil da aynı fiyat streetfighter da da aynı fiyat var.renk renk seçenek ve beden var.öyle xs xxl falan olsa zaten paylaşmam stok var yani ihtiyacı olan kaçırmasın.ben istanbuldışındayım görmeden aldım istanbulda olan için dahada nimettir gider tüm modelleri renklerini görür dener.

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:56 ----------

HJC en sessiz kasklardan bir tanesi ona göre 1 tık sesli olması normaldir , kafam 60-61 cm olmasa bende aynı modelini alacaktım ondan dolayı indirim pek olmuyor koca kafalara :D . Hayırlı olsun tasarımı çok güzel , umarım sağlamlığını deneme şansın olmaz .

teşekkürler ama beden var L aldım ben 59cm ve ece06 sertifikasına görede karbon olmasıylada beraber 1340gram ağırlığı var.xl vs de var model ve renk seçenekleride var.rpha11 enteresan sessizdi ama dediğim gibi henüz 1 kere taktım ondada 200 yaptım eve döndüm yağmur başlıyordu:) biraz kullanıcam bir tecrübem olucak içinden çıkan extra padler var.bunu iç süngerin altına koyup yükseltmek istediğin yere yapıştırıyorsun.hem kafanda oynamasın hemde sessizlik artsın diye güzel detay.biraz eskisin süngerin kalınlığı azalsın o bölgelere ek yapıcam.allah denetmesin sağlamlığını
 
Katılım
1 Haz 2023
Mesajlar
611
Evet baktim drdmotorbikes hyper modelinde bedenler var.bi ara ben de alicaktim premier kask,daha sonra scorpion aldim.hayirlisi iyi gunlerde kullan
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hayırlı olsun. Güvenle kullanın.

Ne kadar sessiz de olsa yine de uzun yolda hızlı gidilecek yollarda kulak tıkacı kullanın.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
ben hep ucuz kask kullandım, hafif olmasına dikkat ettim, bende şu an Ls2 FF351 atmos var, 1350 gram yazıyor ve kask hafif ama canımı sıkan bir durum var; hız olarak pek dikkat etmedim ama yaklaşık 120 km hızdan sonra rüzgarın karşıdan vurmasına göre kafam sağa sola oynuyor ve kafamı sabit tutmakta zorlanmayı bırak kafamı sabit tutamıyorum.

bazen düşünüyorum acaba benim boynum mu biraz kuvvetsiz yada kaskın rüzgar sıyırmasından mı kaynaklanıyor acaba diyorum. sinir bozucu bir durum. bazen iyice ayar oluyorum, en son kaskı çıkarıp kaldırımda yürüyen yayaların kafasına atacağım o derece.
 
Katılım
13 Nis 2020
Mesajlar
146
12000 lira fiyatı ile mükemmel ocak ayı geçsin bi tane alayım bu arada deneyimini buraya yazarsan çok daha iyi olur
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,774
ben hep ucuz kask kullandım, hafif olmasına dikkat ettim, bende şu an Ls2 FF351 atmos var, 1350 gram yazıyor ve kask hafif ama canımı sıkan bir durum var; hız olarak pek dikkat etmedim ama yaklaşık 120 km hızdan sonra rüzgarın karşıdan vurmasına göre kafam sağa sola oynuyor ve kafamı sabit tutmakta zorlanmayı bırak kafamı sabit tutamıyorum.

bazen düşünüyorum acaba benim boynum mu biraz kuvvetsiz yada kaskın rüzgar sıyırmasından mı kaynaklanıyor acaba diyorum. sinir bozucu bir durum. bazen iyice ayar oluyorum, en son kaskı çıkarıp kaldırımda yürüyen yayaların kafasına atacağım o derece.

Yani piyasadaki en ucuz F/P kaskından ne bekliyordun ki :D (internetten baktığıma göre modelini Türkiye'deki fiyatını bulamadım.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
ben hep ucuz kask kullandım, hafif olmasına dikkat ettim, bende şu an Ls2 FF351 atmos var, 1350 gram yazıyor ve kask hafif ama canımı sıkan bir durum var; hız olarak pek dikkat etmedim ama yaklaşık 120 km hızdan sonra rüzgarın karşıdan vurmasına göre kafam sağa sola oynuyor ve kafamı sabit tutmakta zorlanmayı bırak kafamı sabit tutamıyorum.

bazen düşünüyorum acaba benim boynum mu biraz kuvvetsiz yada kaskın rüzgar sıyırmasından mı kaynaklanıyor acaba diyorum. sinir bozucu bir durum. bazen iyice ayar oluyorum, en son kaskı çıkarıp kaldırımda yürüyen yayaların kafasına atacağım o derece.

yani ağır diye almamazlık ediceğim yada hafif diye tercih ediceğim bir kask yok.iyise iyidir kötüyse kötü.hafif olursa tabiki seviniriz:)o savurma işi tipinede bağlı değil.yani jilet gibi bir kask tip olarak ama fısss sesi kafanda dans etmesi sağa sola sallaması oluyor.tipe kanmican alakası ilgisi yok.tabiki kafanın pozisyonu sürüş şeklinle alakalı gaza basıp dik durmaya çalışıyorsan ne takarsan tak zorlanırsın.
ph-11134207-7r990-lun23m4r63pndd

ben bunu 2. kask olarak yedek olarak almıştım 2 seneyi geçti.tipe bakarsan r1 kullanıcına bile hitap ediyor:) ama taş çatlasın 400cc motorlar için uygun olabilir.mt09 la falan sırf bu kasktan ölüyordum:queen:
 
Katılım
24 Eki 2024
Mesajlar
116
Motosikleti
Bajaj Dominar D250
ben hep ucuz kask kullandım, hafif olmasına dikkat ettim, bende şu an Ls2 FF351 atmos var, 1350 gram yazıyor ve kask hafif ama canımı sıkan bir durum var; hız olarak pek dikkat etmedim ama yaklaşık 120 km hızdan sonra rüzgarın karşıdan vurmasına göre kafam sağa sola oynuyor ve kafamı sabit tutmakta zorlanmayı bırak kafamı sabit tutamıyorum.

bazen düşünüyorum acaba benim boynum mu biraz kuvvetsiz yada kaskın rüzgar sıyırmasından mı kaynaklanıyor acaba diyorum. sinir bozucu bir durum. bazen iyice ayar oluyorum, en son kaskı çıkarıp kaldırımda yürüyen yayaların kafasına atacağım o derece.

Kaskın aerodinamik yapısından kaynaklı bu durum hocam. Bütçeniz varsa daha spor tasarım ve spoilerlı modellere geçebilirsiniz.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
çene kısmı biraz fazla önde duruyor gibi Ls2 modellerinde, hele birde çeneye kamera bağladım ben ve ağırlık denge merkezi iyice berbat oldu ve bazen çok rahatsız oluyorum kaskın sallanmasından...

scorpion modellerinin çenesi sanki daha merkeze yakın gibi, o markaya bakarım, hatta biraz bakayım şimdi...

gerçi kaskı 3 ay sonra ancak alabilirim, şu anda motorundan ses gelen bir gsr 600 var elimde, belki 70 bin lira belki 150 bin lira para gidecek hiç bilmiyorum... onun tamiri için şu anda Ls2 ile devam etmem lazım.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,677
Hayırlı olsun.
Ben de eski Arai'yi emekli ettikten sonra o kadar para vermeyeyim diyerek gidip Exo R1 Carbon almıştım da, 1,5 sene kadar zor dayandım geçenlerde verdim gitti. Böyle sonuçlanmaz umarım :D

Premier Türkiye'de pek kıymeti ve adı sanı bilinmeyen güzel üreticilerden. KYT gibi. hayırlı olsun tekrardan.
 
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
2,051
Hayırlı olsun.
Ben de eski Arai'yi emekli ettikten sonra o kadar para vermeyeyim diyerek gidip Exo R1 Carbon almıştım da, 1,5 sene kadar zor dayandım geçenlerde verdim gitti. Böyle sonuçlanmaz umarım :D

Premier Türkiye'de pek kıymeti ve adı sanı bilinmeyen güzel üreticilerden. KYT gibi. hayırlı olsun tekrardan.

valla benimde korkum o açıkcası.ama şöylede düşündüm kaskım çok eskidi bununla 2 3 sene kullanabilirim sonra yine alırım gibi gibi düşündüm.2 kez kullandım daha bakalım bir şey diyemiyorum tam olarak.dün mesela fark ettiğim bir şey oldu ön vizörü kilitlemezsen hava alıyor ıslık çalıyor o hoşuma gitmedi.kitleyince kesildi ama ben basmicaksam açıkcası öyle bırakıyordum demek bunda kitlemek farz olucak.kyt açıkcası almayı düşündüm üst seviyelerinden nxz mi ney öyle bir modeli var spor ama yemedi.14 bin tl idi az değil gittim inceledim benim kyt den çokta farklı gelmedi hissettirmedi o yüzden girmedim o işe.premier işi kumardı ama tahminlerim tuttu.bariz kyt den daha iyi hissiyatı vs agv gibi hjc gibi duruyor.genel kullanıcılarınada baktım tr yok zatende yurt dışındaki herkes genelde baya baya memnun.verdikleri puan vs de yüksek olunca dedim bu kumarı oynuyalım.günümüzde böyle bir kask için 12 bin tl bana çok uygun geldi.en kötüsünün 5 binden başladığını düşünürsek üst seviye diyebiliceğim bir kask için 12k makul.varsın premium seviyeye giriş olsun ama premium olsun.kutusunun köpüklü detayları olsun kutu içeriği taşıma çantasının kalınlığı kalitesi olsun özenli bir kask olduğunu bani ikna etti.açıkcası r1 carbon ve modellerinide düşündüm baya beğeniyorum araştırmadım ama memnun kalırım diye düşünmüştüm.fiyat pahalı geldi en azından bildiğim markadan rpha12 den devam ederim diye onu elemiştim.tabi arai den sonra yani üst seviyeden sonra kask beğenmek ciddi sıkıntı oluyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst