- Katılım
- 24 Ara 2019
- Mesajlar
- 2,051
- Konu Yazar
- #1
2018 den beri ana kaskım hjc rpha 11 artık eskimeye yüz tutmuştu.
arkadaşlarla basmaya gittik her yerinden hava almaya başladı ön cam bile artık zar zor kapanıyor kask süngerininde eskimesi ezilmesiyle birlikte turdan sonra kulaklarım sağır olacak sandım.dedim artık tamam yenisine yani rpha 12 ye geçelim.güzel tamam ama fiyatlarda güzel tabi 23 bin lira olan carbon modelini beğendim.ama cimriğilim tuttu ve almadım alamadım elim gitmedi
sonra drd motorun premier kasklarda indirimini gördüm.12.000 tl olmuş taksit vs olanağı var içinden siyah vizör çıkıyor pinlock çıkıyor hatta kafa boşluklarını doldurmak için süngerde çıkıyor.biraz kullandıktan sonra o süngerleride içine eklicem.'italyan malı el üretimi' güzel bir kask ece06 yeni güvenlik sertifikasıda mevcut.ilk izlenimim ben HYPER modelini tercih ettim güneş vizörsüz spor yarış modelini cidden yüksek hızlarda çok beğendim 200 le bir denedim 'hornet' ile gayet sabit kafam.ses olarak tam bilemedim sanki 1 tık daha sessizdi rpha11 ama daha 1 kere denedim ses kısmına tam yorum yapamicam beklentimi karşıladı.
https://premier.it/en/technical-line/40-327-hyper-carbon.html#/3-size-xs
https://premier.it/en/12-technical-line buradan tüm seriyede bakabilirsiniz farklı modeller var şu an drd de beden seçenekleride var.
valla şahsen fp bir kask diyebilirim.kaliteli hem içi hem görüntüsü aksesuarları verdiği his parasının 12k nın çok üstünde.yurt dışı fiyatlarıda 350 euro civarlarında indirimde olduğu için fp kralı oluyor tr de hemde 9taksit aldım.9 10 bin lere termoplastik agv falan alacak olanlar için nimettir.kask arayanlara duyurulur.kullandıkça yorumumu güncellerim bakalım şansımıza ülkece yağmur sezonua girdik
arkadaşlarla basmaya gittik her yerinden hava almaya başladı ön cam bile artık zar zor kapanıyor kask süngerininde eskimesi ezilmesiyle birlikte turdan sonra kulaklarım sağır olacak sandım.dedim artık tamam yenisine yani rpha 12 ye geçelim.güzel tamam ama fiyatlarda güzel tabi 23 bin lira olan carbon modelini beğendim.ama cimriğilim tuttu ve almadım alamadım elim gitmedi
sonra drd motorun premier kasklarda indirimini gördüm.12.000 tl olmuş taksit vs olanağı var içinden siyah vizör çıkıyor pinlock çıkıyor hatta kafa boşluklarını doldurmak için süngerde çıkıyor.biraz kullandıktan sonra o süngerleride içine eklicem.'italyan malı el üretimi' güzel bir kask ece06 yeni güvenlik sertifikasıda mevcut.ilk izlenimim ben HYPER modelini tercih ettim güneş vizörsüz spor yarış modelini cidden yüksek hızlarda çok beğendim 200 le bir denedim 'hornet' ile gayet sabit kafam.ses olarak tam bilemedim sanki 1 tık daha sessizdi rpha11 ama daha 1 kere denedim ses kısmına tam yorum yapamicam beklentimi karşıladı.
https://premier.it/en/technical-line/40-327-hyper-carbon.html#/3-size-xs
https://premier.it/en/12-technical-line buradan tüm seriyede bakabilirsiniz farklı modeller var şu an drd de beden seçenekleride var.
valla şahsen fp bir kask diyebilirim.kaliteli hem içi hem görüntüsü aksesuarları verdiği his parasının 12k nın çok üstünde.yurt dışı fiyatlarıda 350 euro civarlarında indirimde olduğu için fp kralı oluyor tr de hemde 9taksit aldım.9 10 bin lere termoplastik agv falan alacak olanlar için nimettir.kask arayanlara duyurulur.kullandıkça yorumumu güncellerim bakalım şansımıza ülkece yağmur sezonua girdik