- Katılım
- 22 Şub 2014
- Mesajlar
- 165
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar herkese. Öncelikle şunu belirteyim 4 yıldır motosiklet kullanıyorum ve 50bin küsür kilometre geçirdim motosiklet üstünde. Ekipmanlara kasklara vs yeni birisi değilim ondan belirtmek istedim.
2 gün kadar önce MT BLADE SV kask aldım. (internet üzerinden)
2 yıldır belkide daha fazla bir süredir MT REVENGE model kaskı kullanmaktaydım. Ondan öncesinde de NOLAN N64 kullanıyordum daha önce de LS2 nin bir modelini
Sorunum şu uzun zamandır revengeyi kullanıyorum kask artık eskidiğinden yeni kask alayım dedim ve sipariş ettim geldi.
Bugün okula gitmek için ilk kez taktım ve yola çıktığımda ilk 2 dk hafif baş dönmesi yaptı. Okula gidesiye kadar (30km) bulanık gördüm çok abartılcak şekilde değil fakat bulanık bir görüntü yani.
Ve motosikleti sürerken inanılmaz yüksekte hissettim kendimi selemin üstüne 30 40 cm yükseklikte bir minder koymuşlar gibi. Çok güvensiz hissettirdi.
SORUM ŞU: Bunların sebebi nedir? Bir kaç arkadaşıma danıştığımda yeni gözlük taktığında da bir afallarsın zamanla alışırsın dendi buda öyle dendi fakat daha önceki 3 kaskımda böyle bir şey ile karşılaşmamıştım.
Bu arada gözlük kullanmıyorum benim gözlerim mi bozulmaya başladı acaba?
2 gün kadar önce MT BLADE SV kask aldım. (internet üzerinden)
2 yıldır belkide daha fazla bir süredir MT REVENGE model kaskı kullanmaktaydım. Ondan öncesinde de NOLAN N64 kullanıyordum daha önce de LS2 nin bir modelini
Sorunum şu uzun zamandır revengeyi kullanıyorum kask artık eskidiğinden yeni kask alayım dedim ve sipariş ettim geldi.
Bugün okula gitmek için ilk kez taktım ve yola çıktığımda ilk 2 dk hafif baş dönmesi yaptı. Okula gidesiye kadar (30km) bulanık gördüm çok abartılcak şekilde değil fakat bulanık bir görüntü yani.
Ve motosikleti sürerken inanılmaz yüksekte hissettim kendimi selemin üstüne 30 40 cm yükseklikte bir minder koymuşlar gibi. Çok güvensiz hissettirdi.
SORUM ŞU: Bunların sebebi nedir? Bir kaç arkadaşıma danıştığımda yeni gözlük taktığında da bir afallarsın zamanla alışırsın dendi buda öyle dendi fakat daha önceki 3 kaskımda böyle bir şey ile karşılaşmamıştım.
Bu arada gözlük kullanmıyorum benim gözlerim mi bozulmaya başladı acaba?