- Katılım
- 7 Tem 2007
- Mesajlar
- 4,199
- Konu Yazar
- #1
yzf r125 kullananların redline girme aralığının daha kısa olduğunu duymuştum cbr125 göre ama genede bir kapışma değil youtubede gezerken gördüm artık yorumu siz yapın
http://www.youtube.com/watch?v=5KNgRHJPMvE&feature=related
videodaki alan dik bir yokuş aşağıdır:mrgreen: ben bile kısacık basmama ragmen 125 kmhızı rahat görmuştum burda:queen:
http://www.youtube.com/watch?v=5KNgRHJPMvE&feature=related
videodaki alan dik bir yokuş aşağıdır:mrgreen: ben bile kısacık basmama ragmen 125 kmhızı rahat görmuştum burda:queen: