yeni jinlun modelleri

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
v olması iyi
şekil şemal de yerinde
ama spor model pek bana hitap etmedi
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
güzelmiş harley havası var
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
5
sevgili arkadaslar ben aranıza yeni katıldım..öncelikle hepinize merhaba.Ben mondial 125 zn kullanıcısıyım ve su ana kadar en ufak bır sıkayetım bıle olmadı makıne konusunda motorumdan , cok sakın ve özenlı kullandgım için tabiki.Ancak ufak oldugu için ruzgardan ve yol kosullarından cok etkılenen bır motor oldugu için daha buyuk bir makıneye gecmeyı ve uzerınde oynamayı istiyorum.Bu makinede(250 v-twin) benim için tip ve motor açısından uygun.aranızda bu marka ve motor uzerine bilgisi olan(ne zaman ülkeye gelir ve fiyatı ne olur)arkadaslar varsa bılgılerını paylasırsa cok sevınırım..Hepinize mutlu ve uzun sürüşler dilerim..:)
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
bu motor 250 v-twin değildir bence, görünüşü çok hoş, çamurluklar güzel olmuş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst