Yeni Honda Dio 24 Şubat'ta Ülkemizde Satışa Sunuluyor

Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Yanlış yorumluyoruz.euro 5 regülasyonu yüzünden Honda diğer modellerini artık satmayacak euro 5 modeller satılacak.Bu yüzden bu euro 5 model getirildi ayrıca avrupa da fiyatı bugünkü kurla 24.000 tl ye denk geliyor yani bizde daha ucuz fiyatlı. şöyle kıyaslarsak avrupada cb650r 72.000 tlye denk bizde 97.000 buna göre kıyas yaparsak dio nun fiyatı bizde daha uygun. Bu arada avrupada anahtarsız çalıştırma farkı ile ismi vision 110 olarak satılıyor.

Halen ülkede yurt dışı fiyatını kur ile çarpıp baz alan gözü kapalı naif insanların olduğunu görmek ne güzel. Her gün ülkeye olan inancım katlanıyor...
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
225
İzmirde galericiler 25.000 liraya satiyor hem de 2. Sahibi yapiyolar sizi. Yükseliş hondaya gittim sifirini bütün evrak masraflari istw plaka ruhsat dahil 22.500 e aldım yani 2100 euro 😄 hafta sonu geliyo. 1.8 litre yakiyormus 80-90 cok rahat gidiyomus max 105 falan basiyomus arkadaslar. İse gidip gelirken bir de haftalık iznimde kusadasi cesme dikili vs yapardim yeter de artar bile bana
 
Katılım
13 Ağu 2018
Mesajlar
225
Bugun bayiden teslim aldim motosikleti. Cok sessiz. 2 yedek anahtar ve kullanım kitapcik cd si verdi yükselis. Hondalarda kırmızı immobizer mi nedir o anahtardan yok sanırım

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:31 ----------

Ha arkadaslar bir de activa s le spacy gelmicekmis artik diodan devam edilcekmis dedi yetkili
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst