Yeni Honda CBR300!

Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
Güle güle Honda Cbr250, Hoşgeldin Honda Cbr 300

Vizor Down ve Honda Japonya'nın duyurduğu habere göre; HONDA, CBR250R için bir sürpriz güncelleştirme ortaya koyduğu iddia ediliyor. 2014 modeli olarak öngörülen Cbr300, yeni kasa ve daha büyük bir motor hacmi ile ortaya çıkıyor.

Yeni model Çin'de ortaya çıktı, yeni modelin Tayland'da üretilmesi ve tüm dünya pazarına sunulması bekleniyor.

Honda henüz ayrıntılı özellikleri açıklamadı, ancak adı yeni model bir 300cc motora sahip muhtemelen mevcut 250cc motorunu geliştirerek elde edilen VFR1200F tasarımını andıran çizgilere sahip ayrıca yeni Fireblade dan esinlenen burnu ve şasi ile süspansiyon değişmiş gözüküyor. Ayrıca yeni gövde ve yeni tasarım egzoz göz dolduruyor.

Aynı site 2 adet de fotoğraf yayınlamış.

Kaynak: motojektif.com


npkv.jpg
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Cift far? Mukemmel kafa, ben begendim.. Ninja 300e kabariodum, absli kirmizisini getirsinler de honda alalim..
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
bende beyendim seneye deyişiklik yapmayı pilanlıyordum gelsin bakalım

---------- Post added at 20:54 ---------- Previous post was at 20:51 ----------

yalnız aynı şase ve aynı motor bilogu var sadece silindir çapı büyütülmüş ve elbise makyajlanmış 30 yada 32 hp olası bi güç olacak gibi görüntü var yada bana öyle geliyor
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Motor duyurulmuş Çindeki fuarda, distribitor getirir mi aceba Turkiye'ye? İnsallah getirirler mayis gibi, getirirlerse direk kapanirim.. Kawa 300 satmadi diyip sokmamazlik yapmasinlar 20.700de olsa absli die alacaktim..
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
İnşallah getirmezler Kawasaki nin 300 lüğü 19500TL hondanınki olsun olsun 16000 olsun. 2500CC üstü olunca bir üst vergi dilimi yüzünden fiyatlar uçuyor.Bunun yerine 250 serisi devam eder.500ü getirirler en azından verilen vergiye değer bir alet.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Vergi 100den 203e cikio. Ben istemiorum 500cc motor kullanmak 250cc ninja da cbr da gtr da cok cirkin bence. 100tl vergi farkiyla hakkaten motoya benzeyen düşük cc motolara binmek istiorum, 500ccyi kontrol edebilecegimi dusunmuorum..
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Arkadaşım bu motor 500R 300 falan değil yurt dışında satışı var burda yok
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Ninja 300 den görüldüğü gibi türkiye için 300 cc resmen saçmalık.

Zaten benim cıbırım dan çok da farklı değil tip olarak.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Yapmayin Allah askina.. Kawasakinin fahis fiyatlandirmasi, servisi, fuara katilmamasi, keyfekeder is yapmalari beni dusunduren. Honda guvencesiyle gelsin 300 yag gibi akar.. 250nin kafayla sunun bi alakasi var mi?

Bi kendinizi dusunmeyin tek istegim bu. 500 yaninda bunu da getirsin diyin ne bileyim, belki size gelmez bu saatten sonra da ben istiorum acikcasi. Hurra kapanionuz..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
He olurda 300 lük gelirse yukarda gördüğün resimlerden farklı bir şey gelebilir. Bu motor 500r olanı youtube yaz bir sürü örnek bulabilirsin. gönderdiğin linkler sadece varsayımdan ibaret

http://www.youtube.com/watch?v=z-pB-M88nac
vidiyoya baktım 500 çift silindir ve motor bilogu çok farklı bu 300 lük 250 ligin aynısı aynı biloga sahip ve tek silindir bire bir aynısı sadece silindir çapı büyütülmüş görünen benim açımdan böyle
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Yapmayin Allah askina.. Kawasakinin fahis fiyatlandirmasi, servisi, fuara katilmamasi, keyfekeder is yapmalari beni dusunduren. Honda guvencesiyle gelsin 300 yag gibi akar.. 250nin kafayla sunun bi alakasi var mi?

Bi kendinizi dusunmeyin tek istegim bu. 500 yaninda bunu da getirsin diyin ne bileyim, belki size gelmez bu saatten sonra da ben istiorum acikcasi. Hurra kapanionuz..

Bir kafa birdr egzoz zaten. Gerisi aynı.

250 yi hiç beğenmiyordunuz, 1 kafa değişikliliği ile 300 e hayran mı oldunuz yani?

Alıp almamak size kalmış fakat niçin 50cc için onca para veresiniz? 250 yetmiyor 300 mü yetecek ?

Hani 500 neyse geçiş için ama 300 tam bir saçmalık bence Türkiye koşullarında...
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
Berkut 125 kullaniorum, 250cc yetmez demedim ki hic bi yerde. Burdan 500e sicramam da ne kadar dogru olur? Zevk meselesi, evet bi kafayla mukemmel olmus alet. Ama denildigi gibi firebladeden esinlenilecek denio, daha belli deil.. 250cc tasarimlarini begenmiorum aynen. Ninja 250nin sadece gostergelere ayarim mesela. Kucuk ayrintilar belkide boyle Bastan cikaran.

Ha bi de kawa 300un benim icin en buyuk artisi absydi basta, sonra sekil dedim. Burda da dikkat edersen kirmizi absli getirsinlerde alalim dedim ilk yada ikinci mesajda.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Berkut 125 kullaniorum, 250cc yetmez demedim ki hic bi yerde. Zevk meselesi, evet bi kafayla mukemmel olmus alet. Ama denildigi gibi firebladeden esinlenilecek denio, daha belli deil.. 250cc tasarimlarini begenmiorum. Ninja 250nin sadece gostergelere ayarim mesela. Kucuk ayrintilar belkide boyle Bastan cikaran.
Peki :) Karar sizin kararınız, para sizin paranız. Kazasız belasız bininde.
 
Katılım
10 Tem 2010
Mesajlar
260
Bir kafa birdr egzoz zaten. Gerisi aynı.

250 yi hiç beğenmiyordunuz, 1 kafa değişikliliği ile 300 e hayran mı oldunuz yani?

Alıp almamak size kalmış fakat niçin 50cc için onca para veresiniz? 250 yetmiyor 300 mü yetecek ?

Hani 500 neyse geçiş için ama 300 tam bir saçmalık bence Türkiye koşullarında...
bencede 6 beygir güç için 6000 fazla verilmez anladıgım kadarıyla 32 hp olasılık seneye bakalım ne deyişecek
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst