Honda yeni honda beat

Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
yenihondabeat.jpg


23463696.jpg
stopqv.jpg

elcik.jpg
sehhhba.jpg


hondanın beat modelini anlatmama gerek yok sanırım herkez bilir.bu model hala eskimedi ancak ufak tefek sticker yapıştırmalarıyla bir takım iyileştirme yapmışlardı. şimdi ise 2010 modelinde daha canlı renkler kullanıp görünümünü dahada iyileştirmişler kanaatındayım.
(ayrıca bilginize;hindistanda dio adıyla satılıyor,bizim ülkemize eski modelleri satıldıktan sonra gelicektir.)
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Motoruna bir lafım yok ama tekerlek lastik kombinasyonu bizim yolların kasisine de asfaltına da dayanmıyor, yenilikler biraz görselle sınırlı kalıyor oda kullanırken hiç birşey ifade etmiyor....
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Lead 110, a bırakması lazım artık yerini bunun türkiyede

9hp:cat:

12'' ön cant:cat:

Enjection sistemi:cat:

Honda bunu fuarada getirdi kendi sitesinde de reklamını yaptı ama vazgeçti galiba

fiyatı türk tüketicisine yüksek kalmasından

yedek parça stoklamaktan ve servis elemanlarını egitmekten korktu gibi

Cbf 150 ye de aynen devam, cbf125 de bize yasak:farao:

Honda rules:queen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst