yeni honda beat-lead

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
honda beat in yeni kasası yurt dışında piyasaya çıktı,honda italy nin sayfasında gezerken rastladım bizde şu an satılan beat sadece boya değişikliğine giderken yurt dışında tamamen yenilendi aracın en dikkat çeken özelliği artık hava yerine su soğutmalı olması.
































Tipo Monocilindrico, 4 tempi, 2 valvole, raffreddato a liquido (SOHC)
Cilindrata 108 cm3
Alesaggio x Corsa 50 x 55 mm
Rapporto di compressione 11 : 1
Potenza massima 6.6kW a 7.500 min-1 (95/1/EC)
Coppia massima 9.3Nm/6,250min-1 (95/1/EC)
Regime del minimo 1,700min-1
Capacità totale olio 0,8 litri
Alimentazione
Alimentazione Iniezione elettronica (PGM-FI)
Corpi farfallati 20mm
Filtro aria Di carta, viscoso, del tipo a cartuccia
Capacità serbatoio carburante 6.5 litri
Impianto elettrico
Accensione Elettronica, completamente transistorizzata
Anticipo d’accensione 14° BTDC (minimo) ~ 35° BTDC (7.500 min-1)
Candela CR8EH-9 (NGK); U24FER9 (DENSO)
Avviamento Elettrico
Capacità batteria 12 V / 6 AH
Alternatore 219W
Fari 12 V; 35W x 1 (anabbagliante) / 30W x 1 (abbagliante)
Trasmissione
Frizione Centrifuga automatica
Cambio V-Matic
Rapporti della cinghia 590 ~ 0.880
Riduzione finale 9.423
Trasmissione finale Cinghia a V
Telaio
Configurazione Trave inferiore tubolare in acciaio
Ciclistica
Dimensioni (LxLxA) 1,835 × 665 x 1.125 mm
Interasse 1.275 mm
Inclinazione cannotto di sterzo 26° 30'
Avancorsa 74 mm
Raggio di sderzata 1,9 mt
Altezza della sella 740 mm
Altezza da terra 105 mm
Massima capacità di carico 176 kg
Peso in ordine di marcia 114 kg (A: 48 kg; P: 66 kg)
Peso medio 290 kg (A: 90 kg; P: 200 kg)
Sospensioni
Anteriore Forcella telescopica da 33mm, escursione 80mm
Posteriore Monoammortizzatore con motore oscillante, escursione 70mm
Ruote
Tipo A 5 razze con sezione a “U” in alluminio pressofuso
Cerchi
Anteriore 12M/C X MT2,75
Posteriore 10M/C X MT3,50
Pneumatici
Anteriore 90/90–12M/C 44J
Posteriore 100/90–10M/C 56J
Pressione
Anteriore 175 kPa
Posteriore 200 kPa (con passeggero: 225 kPa)
Freni
Anteriore Disco idraulico da 190 mm x 3,5 mm con pinza a due pistoncini, rotore forato e pastiglie in resina stampata
Posteriore Tamburo da 130 mm

Le caratteristiche tecniche sono provvisorie e possono variare senza preavviso.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Lead modelinin gücü de arttırlımış, yaklaşık 9 BHP ye yükselmiş, bir de sıvı soğutmalı olunca eski Beat modeline göre oldukça iyi bir performansı vardır diye tahmin ediyorum. Ön fren de diske dönüştürülmüş, Beat in o zavallı fren kapasitesinden daha iyi olacağı kesin.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Cok guzel olmus ya cıdden hele su sogutması olması cok ıyı ama resımlerde dıkkatımı ceken sankı normalde hava sogutmalı olan motorda fanın oldugu yerde sankı artık radyotor var gıbı bılıyorum sacma gıbı hep onde olur ama acaba radyator orda da hava cekıyomu ordan anlamadım.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
motorun yeni hali dylana rakip olabilecek şekilde bu model türkiye pazarına girermi bilmem ama girerse 5000 ytlden aşşagı fiyat çekmezler eski beat bi 5 sene daha boyanıp boyanıp satılır gibime geliyor.







buda siyah olanı.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Çok güzel olmuş gerçekten de.Sanki yeni baştan yapılmış bir model gibi.Gerçi beat'in normal kasası bile gerçekten çok güzel:)
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bi önceki kasada dahi yurt dışında lead adıyla pazarlanan motorda en azından otomatik jigle devresi vardı bizdeki beatle tıpatıp olmasına ragmen bizdeki modelde otomatik jigle dahi yoktu şimdide hiç bir fark yok sadece renk değişikiği ki motor gördüğünüz gibi çoktan yenilenmiş....yurtdışı pazarında.
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Gerçekten güzel olmuş.Su soğutmalı olması sıkışık trafikde avantaj olur.
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
3,062
keşke fotoları biraz büyük koysaydın da, yarım saat falan bekleseydik açılması için. :bounce:

11111111111bi4.jpg


yüklerken, 640x480 ebatlarına indiren butona tıklamak çok mu zor yahu? :silent: :pr:

fotoları aşağıdaki gibi düzenlemek, 3-4 dakika anca tutuyor. :bounce:

111111111zh3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
güzel gerçekten su soğutmalı olması ayrı bi kullanışlılık katmıştır.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
595
çoook güsel olmuş fakat fiyatı olmadan net bişi diyemem kaliteli motor olduğunu sölemem gerek yok zaten ilk başlayacaklar için kaliteli scooter lardan bir tanesi:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
keşke fotoları biraz büyük koysaydın da, yarım saat falan bekleseydik açılması için. :bounce:

yüklerken, 640x480 ebatlarına indiren butona tıklamak çok mu zor yahu? :silent: :pr:


yav dostum bende diyordum neden hep böle oluyor millet beni taşa tutacak diye korka korka resim koyuyordum saolasın :):p
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
valla bu motor gta vıce cıty dekı scooterın aynısı olmus...turkıyeye gelırse sımdıden soluyorum antalyada kesınlıkle tutulmaz..aman gelmesınde eskısı boyanıp boyanıp satılsın daha ıyı.bu ne lan dede motoru valla.dedeme alırız bı tane bıde onune bı cam..oh oh super ıste Allahım honda artık yaslılara calısyor.adam gıbı yapsalar bısımı olcak sankı.mobılet daha guzel...vespa ozentısı honda....:farao:
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
dylan'a 5 küsür isteyen zihniyet bunada en az 4,5 çeker..
ellerinden öpüyorum honda baba.. alırsın o scooterları sularla sogutur, yazın dondurma niyetine bisküvi banıp yersin!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst