Yeni Gelen Üye Arkadaşlar Lütfen

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
328
[BSelam herkeze biliyorum ama bi çok kişi bana kızabilir senin işin değil diye bu ama ne yapayım yaa baktım kimse bişiy söylemiyo ben diyeyim dedim bari YENİ ÜYE olan arkadaşlar lütfen diyom nereli olduğunuzu yazın bence bakıyomda gerçi bu konu hakkında baya konuşuldu ama herkez işi olana kadar yani motorsiklet alacak yada merak ettiklerini öğrenmek için siteye üye oluyo ve bilgi aldıktan sonra kayboluyoo bence bu konuya bi dikkat çekelim yani lütfen diyom[/B]:bounce
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.

forumda Blod harf kullanmak yasaktır..Lütfen orjinal fonta bağlı harfler kullanalım!!
tekrarı halinde ard niyet kabul edilir.forumdan uzaklaştırılabilir,ceza alabilirsiniz..!!
*******X****************************X*******
:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
evet ama kimseye zorla bilgilerini verdiremeyiz ya da zorla foruma bağlayamayız:cherry:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
abi istemiyosa zorla sitede tutacak halimiz yok.her üye olan kişide siteyi sürekli takip edecek diye bişe yok.özel bilgilerini istemek zaten haddimiz deil.hatta tanışma kısmına yazması kişinin tercihi olan bişe.herzaman siteyi takip ve katılıma zamanı müsait olmayan kişiler tabiki işi bitince uğramamakta özgürler.forumun asıl amacıda bilgi paylaşımı zaten.yani takıldığı bi konuda bilgisi olanlardan yardım talep etmek.istediği bilgiye ulaşınca aktif olarak takip etmeyi bırakacaktır.yadırganacak bi durum yok yani bence
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
767
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak mesela vlad ı kovuyoz gitmiyo :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
117
baba öle adamlar gelip geçici olur zaten bırak kalanlar bize yeter zaten o tiplemelerin yanımızda olması bile kötü.işlerini görsünler gitsiler.....
bence........
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bende yeni üyeyim ve makineyi aldıktan sonrada burada kalacağım çünkü bir çok şey öğreniyorum zaten giden gider neden tutalım ki?Burada kalmak herkeze yarar sağlar bu apaçık ortada sadece motosiklet açısından bakmamak lazım örneğin kan gruplarımızı verdik ihtiyaç oluşabilir diye telefonlarımızı msn imizi adresimizi Şunuda belirtmeden geçemeyeceğim ben pek bu işten çakmadığım için bazen burada fikrimi söylemekten korkuyorum sanki sert bir eleştiriye maruz kalacakmışım gibi geliyor otur sen konuşma yaşın müsait değil gibilerinden şimdilik sadece fiyatlar konusunda yardımcı olabiliyorum ileride daha faydalı olacağız inşallah ...
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ocak 2006
Mesajlar
159
Paylaşamadıktan sonra en kral makineyi alsan ne olur.....BURASI PAYLAŞMA MEKANI......Alıcan kullanıcan beğenicen paylaşıcan,beğenmeyince de paylaşıcan...Merak edince de gelicen sorucan ama tatmin olucan ama tatmin edicen yoksa basıp gidicen.......:)
 
Katılım
3 Haz 2005
Mesajlar
803
Bazıları ilan vermek için üye oluyo...Bence kullanılmayan yada uzun süre açılmayan kişileri otomatik silsin modlar..Hem site rahatlamış ve hızlanmış olur :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst