Böyle komik bir sıralama olurmu.Doğru olduğuna inanmıyorum.Bmw m5 kullanan adam 5lt motorlu diye e ehliyet mi alacak şimdi ? Hani A2 ile ilgili yaş tabloda ?
Benim motosikletim 80kw gidip yeni ehliyet mi alacağım ?
Yasa taslak kimse ne olduğunu bilmiyor.Elektrikli bisiklet ve şehirler arası karayollarında bisiklet kullanmak için yeni kurallar ve sürücü belgeleri eklenecek.3 ay önce bakanlığın sitesinde ki açıklama buydu.
Ayriyetten kw-hp-ps sınırlaması gibi komik bir durum olamaz.Yapılırsa işin tüm rengi ucu bucağı değişir.Sıfır otomobil motosiklet satışları yerin dibine vurur.
Bir de niye ingilizce bunun orijinali ? Hangi ülkenin bu ? İnsanların kafasını allak bullak etmeyin lütfen...
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Düzeltme:kw sınıflandırması olacakmış gerçekten...Ben yinede anlamadım ne oluyor.