Yeni eğlence su üstünde yürüme (:

Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
çok eğlenceli.
ama izlemesi hehe :cherry:

videoyu izleyince aklıma kafesteki hemsterlar geldi,
benzemiorlar mı ama baksanıza :queen:


TIKLA..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
147
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::koop::::xblink::
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
ahah süper bişey ama balonun içindeki oksijen bitince görürüm onları :D
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
o yüzden bir kaç dakikalık bişeydir bence.

aslında türkiyeye getireceksin bundan,
iyi para kazanılır bence, 3-5 tane getirsen,
5 dakikası 50 tl nasıl :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Türkiyede tutmaz bu
bizde yayalar kendilerini trafige atıp egleniyor:)
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
Bodrum Türkbükü ne götürün bakalım,
millet deli gibi atlamazsan bişey bilmiorum :cherry:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Evet güneye 4-5 balon alıp gitmek lazım, güzel para kırarız :cherry:
 
Katılım
23 Nis 2010
Mesajlar
591
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haha dikkat ettimde bu kadın milleti nie böle dikkat edin koşmaya çalışıyorlar içinde:D
amma güldüm ya adam yürüyo debelenio düşüo kadın hele ortalarda bitane varki allahım ya, sanki koşunca daha bi hızlı gidyor salakmıyız neyiz kadın milleti:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst