Hayırlı olsun hocam umarım sorunsuz sıkıntısız binersiniz.Eski model bir makina en nihayetinde.Yani yazdıklarımda art niyet aramayın.Bir yıldan kısa bir süre içersinde yükselmişsiniz.Yani bu konuda yetenekli,sürüş becerisi yüksek, motor hakimiyeti iyi biri olduğunuzu var sayarsam o tarz eski bir motordan neler bekleyip beklemeyeceğinizi biliyor size nasıl sorunlar çıkarabileceğini biliyorsunuzdur Hayırlı olsun.Ama bir heves basamakları soluk soluğa tırmandıysanız Dikkatli olmanızıda öneririm.Makina alınmış şu dakikadan sonra sen ne yaptın ne ettin diye başınıza kakmak olmaz.Sadece hayırlı olsun ve dikkatli sürün diyebilirim.Mümkünse dersler almaya bakın.Çok pratik yapın.Motorunuzu tanıyın.Limitlerinizi bilin.Forumda özellikle zafercenin postlarını ve konularını okumanızı öneririm.Sürüş becerinizi ultra mükemmel yapmaz zaten onunda o gayeyle yazdığını sanmıyorum.Ama öğrenmiş olursunuz.
çok saolun düşünceleriniz ve tavsiyeleriniz için. dediklerinizde haklısınız.. biraz hızlı yükseldim.. ama bilemiyorum bu insanın içindeki hevesden kaynaklanıyor olabilir. ki öyle de.
ben şunu biliyorum mesela, bir motorda olsa el arabasıda olsa kamyon da olsa en önemlisi sizin deiğiniz gibi tanımak. benim de bir kuralım var mesela yada kural demeyelimde bir huy gibi ister istemez benim elimde herhangi bir araç var ise onu benimseyip sanki onunla yaşıyormuş gibi kasise girerken frene yüklenirken gaza asılırken bunları adeta yaşayan biriyim. böyle tabiri caizse hissediyorum elimdeki aracı...
Elhamdülillah bugüne kadar yani 10 aylık motor tecrübemde bir kere dahi kaza yapmadım. çok şükür.. Rabbim kimseye yaşatmasında... ewet bir iki kez direkten döndüğüm oldu, fakat bu insanın bulunduğu durumu yaşarken hissetmrsi çok öenmli bişey.3 gün oldu inanılmaz yeni şeyler farkediyorum tecrübe ediyorum 600 f ile, bu müthiş bişey (tecrübe etmek). bakalım Allah bütün dostlarımıza kaza bela yaşatmadan keyifli sürüşler nasip etsin...
gün geçtikçe buradan tekrar yazacağım yinede farklı önerileri olan arkadaşlardan tavsiye-önerilerini bekliorum..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:55 ----------
yalnız yakıt konusunda şüphelerim var sanırım tahminimden fazla yakacak..salı akşam aldım motoru 30 tl aldım yanılmıyorsam 50-60 km yapabildim.daha teste başlayamadım. bugün sabah yolda kaldım yakıt bitti

ve bu arada yakıt göstergesi de arızalı

bakalım 91,95 liraya fullendi sıfırladım kaç km göreceğim.
yakıt göstege sorununu nasıl hallederim bu arada fikir verirseniz sevinirim.( tamamen yanlış gösteriyor)