Yeni cadırım

Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Husky çadırlar baya pahalı.En kaliteli çadır markası bu mu ?Hayırlı olsun.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Duruşuna göre hiç de pahalı değil bence.
Güle güle kullan.
 
Katılım
23 May 2016
Mesajlar
132
Güle güle kullanın bence fiyatına oranla sunduğu imkanlar çok iyi. Bende evolite excamp2 çadırı var. Biraz büyük ve ağırdır. Arkadaşlarım bazen dalga gecseee onla küçücük cadirlarindna şikayet ederken ben ferah ferah takılıyorum. Kullanım sonrası detaylı bir inceleme bekliyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst