Yeni cadırım

Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Husky biggles 5 2+1
Yatak odasını cibinlikle bölünce 3+2 kişilik iki oda oluyor
B2Oolv.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------

L3vdJj.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:32 ----------

mLX8l0.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:34 ----------

J2VEEJ.jpg
[/url][/IMG]

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:37 ----------

v4aogr.jpg
[/url][/IMG]
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
çadırı kurmuşunuz :cherry: nerden ne kadara alındı ? kurulumu kaç dakika sürdü ?
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Meydan av ithalatcı firmadan nakit 735 tl ye alındı kredi kartı olunca fiyat artıyor denemek için kurduk 19 dakikada iki kişi kurabiliyor ipleri gerdirme ayrıntılar haric

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:51 ----------

Cadır 9 kg bence motosiklet ilede taşınır

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

Çok kaliteli olduğu için fiyatı diğer cadırlara göre yüksek
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ara 2015
Mesajlar
1,352
Banada çadır lazım şayet evde uyunmuyor kapının önünde yatmayı düşünüyorum.
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Ilk çadır kurduğum an geldi gözümün önüne.. festival alanına ilk giden ilk çadırı kuran benn olmuştum cadirla beraber resmimi çekmişlerdi :))) çok güzel bir rengi var. Güle güle kullanin
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Teşekkürler cadır taşımana gerek yok sanada 1 oda var
 
Katılım
12 Ağu 2015
Mesajlar
2,367
Çizgi filmlerdeki gibi hava atınca yere düşene kadar kurulması lazım çadırın.. :D
 
Katılım
8 Ara 2015
Mesajlar
1,206
Bunu Beylikdüzü'nde günlük kiralasan 70 lira alırsın. Vay be alayım ben bunlardan biraz.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
bu sanırım 4 mevsimlik bir çadır aynı zamanda

türkiye şartlarında 3 mevsimlik çadırda gayet iyi iş görebiliyor aslında birde cibinlik kısmında bötrü böcek olacaktır illaki esas kısım kadar güzel kesmeyebilir o konuda

birde husky bu işin en baba markalarındandır fiyat olarak pahalı olur genel olarak uyku tulumları felanda aynı şekilde keza
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Ne kadar büyük olduğu anlaşılması için eşim yanında diğer çadırlar küçük ve kalitesiz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst