yeni bir motosiklet kazası daha

Katılım
23 Ara 2006
Mesajlar
1
arkadaşlar ya allahaşkına lütfen şu kasklarınızı takın. acilde nöbetçiyim bir motosiklet kazası geldi daha yeni. neyse müdahalesini yaptık. fazla ayrıntıya girmeyeceğim. filmler ve tomo sonucu kafa kemiklerinde 5-6 yerde kırık var. beyinde iç kanama var. durumu kötü hastanın. ve kask takmamış tabiki. yani bizim insanımızın canı bu kadar değersiz anlayacağınız. artık şunu alışkanlık haline getirin. bunun şakası yok. zaten motosiklet dışı motorlu araç kullananların ne kadar saygılı davrandığının bilincinde herkes. ne zorluklar çekiyorsunuz. ama önemli dikkatsizlikler sizi kendi canınızdan ediyor.
LÜTFEN DİKKAT EDELİM KASKLARIMIZI TAKALIM !!!!!!

bunu nereye yazacağımı bilmediğim ve önemli olduğu için buraya yazdım. moderatörler düzenlerse sevinirim.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Bu arkadaşımızın sırf bu taktire şayan mesajını verebimek için dahi sitemize üye olmasını ve yazdıklarını ayakta alkışlamak lazım...Ne dersiniz...
 
Katılım
3 Nis 2007
Mesajlar
378
çok doğru bakın arkadaşlar kazayı yapalı 15 gün 20 gun felan oluyo aranızdayım ama nasıl yaşamam mucize kask vardı kurtardı omzum kırık platinlendi ama çok ufak atllatım sayılır yaram beremde yok kask takın kask
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
arkadaslar kolun yada bacagin kirilmasi oyle boyle hallediliyor ama kafaya alinan bir darbe oldurucu olabiliyor...

Lutfen Kask Kafanizda takili olsun, kolunuzda degil...
 
Katılım
29 Nis 2007
Mesajlar
44
artık bunları konuştuğumuza inanamıyorum:silent: insanlara kendi canlarını korumaları için yalvarıyoruz nerdeyse. ölenlerden arkasında bıraktıkları acılardan hiç mi ders almıyoruz hiç mi dikkat etmiyoruz anlamıyorum ki:silent:
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
767
Kendi canını düşünmeyen adam bizim niye umurumuzda olsun ki :wiinkk:

Kafasına kask takanlar salaktı zaten ..

Nasıl bir zihniyetse sanki araba kullanıyor.. Kask takmamakmış :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
artık bunları konuştuğumuza inanamıyorum:silent: insanlara kendi canlarını korumaları için yalvarıyoruz nerdeyse. ölenlerden arkasında bıraktıkları acılardan hiç mi ders almıyoruz hiç mi dikkat etmiyoruz anlamıyorum ki:silent:
Çoğumuz başına gelmeden anlamıyoruz ne yazık ki çünkü... :pale:
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
3,084
motosikletler alınır ama giyim kuşama(güvenlik için)pek önem verilmez başımıza bir kaza geldimide dizimizi döveriz. nediyelim geçmiş olsun
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
eğitim. eğitim. eğitim. lütfen korumasız trafiğe çıkmayalım. motor kazalarında son çok acı oluyor. unutmayalım.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
her zaman çevreme aşılamaya çalıştığım birşeydir koruma olayı motosiklette.
hatta ben motosikleti aldığım paraya yakınını eşim ve kendi korumalarıma harcadım.
unutmayın ki motosiklet üstünde tek kaporta var, o da sizsiniz.
aslında böyle konuşuyoruz devamlı ama bizi dinleyen yok.yukarıdaki gibi kafaları çatlamadan anlamayacaklarda.o yüzden yavaş yavaş boşvermeye başladım bende son zamanlarda.
dediğim tek şey şu oluyor bu tarz insanlarda en son:
"koruyacak beynin varsa kask kullanırsın, yoksa kullanmazsın."
gerisine artık cidden karışmıyorum.en son bir kuzen faciası yaşadım çünkü.
adam takık illaki kafayı çatlatacak, ne dediysem 1000 bahane, dinlemiyor bir türlü.en son "ne halin varsa gör" dedim bıraktım...
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
peki kabul.hepsi dogru güzel.
şimdi söyleyin
sıcaklık 34 derece adanada.anlayacagınız yanıyi.
sıcaga bi çare söyleyin.
bekliyorum:silent:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
41
LUXOR cok guzel soylemis. Musaade ederse ben de bundan sonra ayni kelimeleri kullanacagim: "Koruyacak beynin varsa kask takarsin arkadas..."

Ama, biz bu korumalarla Adana'da ne yapcaz yazin? Herhalde kuzeyde kisin binemeyenlerin aksine bizler yazin kizaga cekmeliyiz motorlari. Pazar gunu yaylalara ciktim (bilenler bilir) tirmanirken cok guzeldi, ciktikca hava serinledi, fakat asagi donus yolu felaket, sanki yavas yavas isinan bir firinin icinde gibiydim...

Yine de kaskim her zaman basimda kalacak...
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
789
arkadaşlar ya allahaşkına lütfen şu kasklarınızı takın. acilde nöbetçiyim bir motosiklet kazası geldi daha yeni. neyse müdahalesini yaptık. fazla ayrıntıya girmeyeceğim. filmler ve tomo sonucu kafa kemiklerinde 5-6 yerde kırık var. beyinde iç kanama var. durumu kötü hastanın. ve kask takmamış tabiki. yani bizim insanımızın canı bu kadar değersiz anlayacağınız. artık şunu alışkanlık haline getirin. bunun şakası yok. zaten motosiklet dışı motorlu araç kullananların ne kadar saygılı davrandığının bilincinde herkes. ne zorluklar çekiyorsunuz. ama önemli dikkatsizlikler sizi kendi canınızdan ediyor.
LÜTFEN DİKKAT EDELİM KASKLARIMIZI TAKALIM !!!!!!

bunu nereye yazacağımı bilmediğim ve önemli olduğu için buraya yazdım. moderatörler düzenlerse sevinirim.
Seni tebrik etmek lazım arkadaşım.Böyle acı haberleri vermen gerek herzaman.Bu maalesef bizim ülkemizde gerekli.Bırak ehliyetsiz gezenleri,daha çocuk yaşta insanlar mahalle arasında son sürat gidiyorlar.Lütfen arkadaşlar buralarda yazan herkesi bilinçli varsayıyorum ve rica ediyorum.Böyle davrananları durdurup olayın ciddiyetini anlatalım.Ben hep yapıyorum.Çekinmeyelim.Görev bilelim bunu.
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
arkadaşlar ya allahaşkına lütfen şu kasklarınızı takın. acilde nöbetçiyim bir motosiklet kazası geldi daha yeni. neyse müdahalesini yaptık. fazla ayrıntıya girmeyeceğim. filmler ve tomo sonucu kafa kemiklerinde 5-6 yerde kırık var. beyinde iç kanama var. durumu kötü hastanın. ve kask takmamış tabiki. yani bizim insanımızın canı bu kadar değersiz anlayacağınız. artık şunu alışkanlık haline getirin. bunun şakası yok. zaten motosiklet dışı motorlu araç kullananların ne kadar saygılı davrandığının bilincinde herkes. ne zorluklar çekiyorsunuz. ama önemli dikkatsizlikler sizi kendi canınızdan ediyor.
LÜTFEN DİKKAT EDELİM KASKLARIMIZI TAKALIM !!!!!

Kafa kemiklerinin 5-6 yerinde kırık var,beyinde iç kanama var...Şuurda kapalıdır muhtemelen....Peki yakınları ? Neler çekiyorlardır ? Ve çekecekler... Gece gündüz hastane bahçesinde ümitle bekleyecek,gözyaşı dökecekler !!! Değer mi arkadaşlar,o yada bu sebeple o kaskı takmamaya ! Tekrar düşünün...DEĞER Mİ ?
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
27
Kafa kemiklerinin 5-6 yerinde kırık var,beyinde iç kanama var...Şuurda kapalıdır muhtemelen....Peki yakınları ? Neler çekiyorlardır ? Ve çekecekler... Gece gündüz hastane bahçesinde ümitle bekleyecek,gözyaşı dökecekler !!! Değer mi arkadaşlar,o yada bu sebeple o kaskı takmamaya ! Tekrar düşünün...DEĞER Mİ ?[/QUOTE]

evet cok haklısın.. ailesinin sevenlerinin ne buyuk bir acı cektigini dusundugunde insan öfkeleniyor.. bu bir alın yazısı mı kask takmadan motosiklete binmek ve sonunda bu hale gelmek.. bu kadarı da fazla bence.. bu kader degıl artık.. bilincsizlik.. cok acı boyle bir olayı konusuyor,tartısıyor yargılıyoruz.. allah acil sifalar versin ailesine de dayanma gücü.. ama bence mantıgımızı bu kadarda silip atmamalıyız..
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
541
Adana'lı arkadaşıma hitaben diyorum ki: Gaziantep 'te hava sıcaklığı 40 derecenin altına düşmez ve buna rağmen kafamdan kaskımı eksik etmem kafam terler ama terini silerim olur biter. aksi halde terimi silecek kafam olmayacağını bilirim çünki. diğer korumaları hadi neyse anladık ama; kask olmazsa olmazlar arasında olmalıdır
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
işte bunun gibi bilniçsiz motor kullananlar motorun adı kötüye çıkıyor
polis kontrelleri de çok yetersiz keşke hiç olmadı 8 ytl lik bir kask taksaydı
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
177
md_jose
gercekten cok saol.
adanalı arkadas o kadar sıcaklıyorsan ya motora binme yada kaskını tak senin gibi düşünen yüzünden bu olaylar oluyo.
sevdiğin seyi yapmak istiyorsan ya katlanacaksın yada basa geleni cekceksin.
bi can bu kadar ucuz deil.
geride kalanlar ne yapsın yazık ya gercekten böyleleri yüzünden motor tutkusunun adını cıkarıyorlar tehlikeli oluyomus.
yapmayın ya bu aralar cok arttı kazalar zaten dikkatli olun lütfen ve bende diger arkadaslar gibi yoruldum artık uyarılardan yapmayın nolur ya kaskınız güvenlik giysinizi giyin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst