Yeni baslayanlar icin ekipman

Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Kisa ve oz asagidaki ekipmanlar olmadan egitime yola pazara bakkala gidilmiyor 200 metre ilerde sigara almak yok.

Kask (min sharp 4 yildiz)
Eldiven (tam boy bikek kapatacak)
Enseden bele kadar sirt koruma
Korumali mont (icinden cikan sirtlik atilacak)
Korumali pantolon (kalca koruma dahil)
Tam boy cizme
1 adet boyun 1 adet kafa icin balaklama (baf)

Tamammi cegirgeler :)
 
Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
7
birde maliyet hesabı yapsaydın tam olacakmış ama yine de teşekürler bilgilendirme için
 
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Bende şuan ekipman için para biriktiriyorum.1500-2000 tl gibi bir tutarı gözden çıkardım öğrenci olmama rağmen.Beni düşündüren tek şey İzmir'in bu sıcağında mont nasıl olacak :)
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Bende şuan ekipman için para biriktiriyorum.1500-2000 tl gibi bir tutarı gözden çıkardım öğrenci olmama rağmen.Beni düşündüren tek şey İzmir'in bu sıcağında mont nasıl olacak :)

Teninden kan döküleceğine ter dökülsün kardeşim. Yapacak bir şey yok. Avrupa ülkelerinde Amerikada olduğu gibi bilinçli kullanıcılarımız ve düzgün yollarımız olsa Amerikanın çoğu yerinde olduğu gibi bir gözlükle işi çözerdik. Keşke öyle olsa.
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Konfor icin listeye ter itici tisort eklenebilir. Actigim konular icinde bulabilirsiniz ayrica boyunlukta bir diger adim o da incelemerimde bulabilirsiniz.
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Darkcity2000 evet haklısınız boyunlukta çok önemli. Biraz pahalı olsada alınması gereken bir eşya bence.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Şub 2015
Mesajlar
139
Kask için sharp yerine snell veya dot testlerine bakmanızı öneririm.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,948
Ekipmanın yeni Başlayan içini nasıl oluyor
Eski motorcular yapı olarak daha mı sağlam/ hassas anlayamadım
Insan insandır kafa kafa dır Kafayı yere çarptığında eski motorcu yeni motorcu ayrımı olmaz
 
Katılım
29 May 2014
Mesajlar
3,557
Ekipmanın yeni Başlayan içini nasıl oluyor
Eski motorcular yapı olarak daha mı sağlam/ hassas anlayamadım
Insan insandır kafa kafa dır Kafayı yere çarptığında eski motorcu yeni motorcu ayrımı olmaz

Yeni baslayanlar nasil oluyor biliyormusun kardes kask eldiven aliyorlar, bazilari dizlik ekliyor kask eldiven yanina.. monta pantolon bot dan bir haberler... buna deginmek istedim..
 
Katılım
2 Eyl 2014
Mesajlar
12
Kask olarak AGV K-5 Önerir misiniz yoksa aynı fiyata daha kaliteli diyebleceğiniz bir model var mı? Ben ufak bir araştırma yaptım gerçi fakat K-5 Güzel gibi
 
Katılım
2 Ağu 2015
Mesajlar
292
Kask olarak AGV K-5 Önerir misiniz yoksa aynı fiyata daha kaliteli diyebleceğiniz bir model var mı? Ben ufak bir araştırma yaptım gerçi fakat K-5 Güzel gibi

Agv k5 yerine marushin 999rs de alabilirisiniz. O da çok kaliteli bor kasktır. Darkcity2000 herhalde onu kullanıyordu o size yardımcı olabilir.( marushi 999rs hakkınsa bir konusuda vardı açıp bakabilirsiniz)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst